پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
پیرو مصوبه اخیر هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، پوشش یکسان برای مدیران و کارکنان دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در نظر گرفته شد.
شعار سال: طرح پوشش یکسان برای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور پیشنهاد شد.
پیرو مصوبه اخیر هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، پوشش یکسان برای مدیران و کارکنان دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در نظر گرفته شد.
به نقل از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه علی اصغر هدایتی در این رابطه عنوان کرد: اساساً یک ایده اصلی برای به وجود آمدن لباس‌های فرم مشترک وجود داشته است و آن اینکه اگر لباس اعضای یک سازمان یکسان باشد، یک حس مشترک در میان آنها به وجود خواهد آمد.

مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی عنوان کرد: ایجاد حس برابری برای افرادی که لباس‌های یکسان می‌پوشند، موجب می‌شود تا آنها علاوه بر خودشان به پیشرفت همکارانشان نیز اهمیت بیشتری بدهند. ضمن این که لباس فرم مشترک یک نوع همبستگی را به تصویر کشیده و از این طریق، نظم، هماهنگی و انسجام درون سازمانی نیز تأمین می‌شود.

وی همچنین افزود: این شکل از لباس به صورت یک پیشنهاد برای دفاتر در نظر گرفته شده و قطعاً رعایت این موارد در تشویق دفاتر مورد ملاحظه قرار خواهد گرفت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:22 اردیبهشت1398،کدخبر:98022211717،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین