پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۵۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
با انتصابات جدید در استانداری لرستان تعداد مشاوران استاندار لرستان به ۲۲ نفر افزایش یافت در حالیکه خبری از خروجی کار این مشاوران در مدیریت اجرایی استان نیست.

شعارسال:  با انتصابات جدید در استانداری لرستان تعداد مشاوران استاندار لرستان به ۲۲ نفر افزایش یافت در حالیکه خبری از خروجی کار این مشاوران در مدیریت اجرایی استان نیست.

سید موسی خادمی استاندار لرستان استانداری است که جمعیتی ۲۲ نفره را در مجموعه خود به عنوان «مشاور» دارد!

یکم بهمن ماه ۹۶ بود که استاندار لرستان با صدور احکامی ۱۵ نفر از اساتید دانشگاهی این استان را به عنوان مشاوران خود منصوب کرد. شاید در ابتدا افکار عمومی از تشکیل یک کمیته مشاوره‌ای با حضور دانشگاهیان خرسند شدند اما روند کاری استاندار لرستان نشان داد که از ظرفیت این مشاوران دانشگاهی بهره‌ای گرفته نمی‌شود.

استاندار لرستان پس از انتصاب این کمیته مشاوران دانشگاهی جلسه‌ای که نتایج آن رسانه‌ای شود، با آنان تشکیل نداد و مشاوران دانشگاهی هم نقشی در تصمیمات و اقدامات استاندار لرستان ایفا نکردند؛ تنها انتصاباتی فرمایشی صورت گرفت و یک نمایش رسانه‌ای به راه افتاد و دیگر هیچ!

پس از آن استاندار لرستان مشاوران دیگری نیز برای خود منصوب کرد؛ مشاور امور اقتصادی، مشاور امور روحانیون و مشاور امور فرهنگی دیگر انتصابات استاندار لرستان بود که در این بخش هم دستاورد و نتیجه‌ای از عملکرد این مشاوران مشاهده نشد.

روز گذشته در حالی استاندار لرستان در تهران به سر می‌برد که در احکامی ۴ مشاور دیگر برای استاندار لرستان منصوب شدند. مشاورانی که مشخص نیست در چه حوزه‌ای قرار است مشاوره دهند!

این افراد به عنوان مشاور استاندار لرستان منصوب شده‌اند اما مشخص نیست مشاور استاندار در کدام امور هستند و اساساً آیا بخشی مانده است که استاندار لرستان در آن حوزه مشاور نداشته باشد!

لیست ۲۲ نفره مشاوران استاندار لرستان را در زیر می‌بینید:

۱- حسن ترابی پوده دکترای مهندسی آب

۲- محمود رضا اسماعیلی دکترای مدیریت

۳- رضا سپهوند دکترای مدیریت

۴- سید نجم الدین موسوی دکترای مدیریت

۵-- محمد جعفری دکترای اقتصاد

۶- حسین زارع شعار دکترای حقوق

۷- حسن مومیوند دکترای علوم باغبانی

۸- نجم الدین الماسی دکترای معدن

۹- مسعود طاهرنیا دکترای حسابداری

۱۰- رضا سپهوند دکترای فیزیک

۱۱- مهرداد دادستانی دکتری فیزیک

۱۲- فریدون امیدی نسب دکتری عمران

۱۳- مسعود سپهوند دکترای ادبیات

۱۴- عصمت الله عربان دکترای فلسفه غرب

۱۵- جهانبخش شاکرمی

۱۶- حمید رشیدی مشاور اقتصادی

۱۷- حجت الاسلام سید سجاد موسوی مشاور امور فرهنگی

۱۸- حجت الاسلام مبلغی مشاور امور روحانیون

۱۹- بهرام رشیدی نیا

۲۰- نعمت الله دستیاری

۲۱- علی گودرزیان مشاور رسانه‌ای

۲۲- ایوب کوشکی


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1398 ، کدخبر:4628210  www.mehrnews.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین