پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید کار مهم و ارزشمندی در زمینه اجرای طرح «بسیج ملی کنترل فشار خون» برنامه ریزی و طراحی کرده است، گفت: سلامت ابعاد مختلفی دارد و یکی از محورهای توسعه در جوامع به حساب می آید که اگر بتوانیم جامعه را در شرایط سالم نگه داشته، به کاهش هزینه های بعدی کمک کرده و از سوی دیگر نیز توانایی های نیروی انسانی را حفظ کرده ایم که تنها همین دلایل نشان دهنده اهمیت اجرای طرح کنترل فشار خون در کشور و استان کرمان بوده که امیدواریم به خوبی نیز اجرایی شود.

شعارسال: استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید کار مهم و ارزشمندی در زمینه اجرای طرح «بسیج ملی کنترل فشار خون» برنامه ریزی و طراحی کرده است، گفت: سلامت ابعاد مختلفی دارد و یکی از محورهای توسعه در جوامع به حساب می آید که اگر بتوانیم جامعه را در شرایط سالم نگه داشته، به کاهش هزینه های بعدی کمک کرده و از سوی دیگر نیز توانایی های نیروی انسانی را حفظ کرده ایم که تنها همین دلایل نشان دهنده اهمیت اجرای طرح کنترل فشار خون در کشور و استان کرمان بوده که امیدواریم به خوبی نیز اجرایی شود.

 دکتر"محمدجواد فدائی" امروز هشتم خردادماه در نشست با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تشکر از تلاش فعالانه و با احساس مسوولیت دانشگاه در برنامه «بسیج ملی کنترل فشار خون» اظهار کرد: امیدواریم کار به خوبی پیش رود و ما نیز در این راستا وظیفه داریم تا همکاری های لازم را با مسئولین امر در اجرای هرچه بهتر این طرح داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید کار مهم و ارزشمندی در این زمینه برنامه ریزی و طراحی کرده است اظهار کرد: سلامت ابعاد مختلفی دارد و یکی از محورهای توسعه در جوامع به حساب می آید و اگر بتوانیم جامعه را در شرایط سالم نگه داریم، به کاهش هزینه های بعدی کمک کرده و از سوی دیگر نیز توانایی های نیروی انسانی را حفظ کرده ایم که تنها همین دلایل نشان دهنده اهمیت اجرای طرح کنترل فشار خون در کشور و استان کرمان بوده که امیدواریم به خوبی نیز اجرایی شود.

استاندار کرمان به استمرار اینگونه طرح ها در کشور و استان تاکید و بیان کرد: اگر بتوانیم طرح غربالگری فشارخون را ادامه داده و پیگیری های بعدی را برای درمان افراد مبتلا به فشار خونی بالا را در دستور کار داشته باشیم تا کار ناقص نماند، نتیجه بهتری گرفته و کار موثرتری را در واقع اجرایی خواهیم کرد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان اظهار کرد: از کارگروه سلامت استان این انتظار را داریم که در پایان اجرای این طرح جمع بندی مقایسه ای بین استان کرمان با سایر استان های کشور و متوسط کشوری داشته باشند تا مشخص شود که وضعیت بیماران مبتلا به فشار خون در استان کرمان در چه شرایطی بوده تا در صورت لزوم کارهای خاصی در همین راستا صورت گیرد.

فدائی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه باید روی شاخص های بهداشت و درمان استان کرمان(هم در بخش دولتی و هم بخش خصوصی) کارهای بیشتری صورت گیرد، گفت: متاسفانه امروز در شرایطی هستیم که تعداد داروخانه‌ها به ازای هر 10 هزار نفر، رادیولوژی، مراکز توانبخشی و ... در استان کرمان نسبت به متوسط کشور پایین تر است که باید این کمبودها را در کوتاهترین زمان ممکن رفع کنیم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دولت توسعه متوازن اعتقاد داشته و باید احداث بیمارستان نیز متناسب با مناطق باشد تصریح کرد: باید هر چه سریع تر با همکاری بخش دولتی، خصوصی، خیران و ... احداث چند بیمارستان جدید را در استان آغاز کنیم تا کمبود استان در این حوزه ها نسبت به کشوری رفع شود و انتظار داریم که طی مدت دو تا سه سال این مشکل حل شود.

فدائی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی پروژه ها در استان کرمان به دلایلی سرعت لازم در اجرا را ندارن که به عنوان مثال راه اندازی بیمارستان ریگان معطل کارهای جزئی است که باید این اشکالات رفع شود تا زودتراین پروژه به بهره‌برداری رسیده و مردم نیز از وجود این پروژه ها استفاده کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1398 ، کدخبر:www.borna.news ، 852142

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
همچین اسم هایی که در واقع یه جور کمپین محسوب میشه خیلی خوبه این کمپین های مفید این کارهای دسته جمعی که در سلامت جسم روح کمک به هم نوع و ... صورت میگیره عالیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین