پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
سخن منتشرنشده سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس، در دفاع از اهل سنت و فلسطین را در قالب عکس‌نوشته‌ای مشاهده می‌کنید.

شعار سال: قدس شریف امروز به نماد مقاومت و مبارزه با ظلم تبدیل شده است؛ فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر حضور مسلمین و آزادیخواهان عالم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، سبب شده است تا پیام مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم اشغالگر قدس به گوش جهانیان برسد و خواب راحت را از چشمان صهیونیست‌ها برباید.


حال به مناسبت این روز بزرگ، سخن منتشرنشده سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس، در دفاع از اهل سنت و فلسطین را در قالب عکس‌نوشته‌ای مشاهده می‌کنید.

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه: بارها گفتم؛ میزان تلاشی که برای دفاع از برادران اهل سنت‌مان می‌کنیم، کمتر از شیعه نیست بلکه بیشتر است. نمونه مهمش این روز قدس است که‌ همه‌مان باید این را نشان بدهیم.




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 10 خرداد 98، کد مطلب: 6951931: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین