پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۱۱۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: در سه ماه آینده سامانه اطلاعات خریدوفروش مسکن و اجاره‌بها که به سامانه کدرهگیری متصل است فعال خواهد شد.
شعارسال: مصطفی قلی‌خسروی درباره نوسانات قیمت مسکن گفت: چون قیمت مسکن در اختیار اتحادیه مشاورین املاک نیست و این اتحادیه نسبت به قیمت مصالح و سیاست‌گذاری‌های انجام‌شده در این حوزه اختیاراتی ندارد نمی‌توانیم درباره قیمت مسکن صحبت کنیم، نوسانات قیمت در حوزه مسکن در اختیارات دولت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ای برای اطلاع‌رسانی قیمت مسکن و اجاره‌بها در سطح کشور تصریح کرد: در تلاشیم با استفاده از کد رهگیری و ساماندهی بهتر آن بستری از اطلاعات دقیق و به لحظه را فراهم کنیم تا مردم بتوانند در لحظه قیمت خریدوفروش و یا اجاره‌بهای منطقه‌ای را که نیاز دارند در این سامانه ملاحظه کنند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه همه نهادها و ارگان به دنبال ایجاد سریع این سامانه یکپارچه هستند، تشریح کرد: وزیر راه و شهرسازی نیز پیگیر تهیه این نرم‌افزار یکپارچه است که توسط آن از آخرین اطلاعات خریدوفروش و یا اجاره‌بها مطلع و این اطلاعات دقیق را در اختیار عموم مردم قرار دهیم.

قلی‌خسروی با تأکید بر اینکه تهیه نرم‌افزار و سامانه اطلاعات خریدوفروش مسکن و اجاره‌بها خواسته وزیر راه و شهرسازی است، گفت: به‌زودی و طی دو الی سه ماه آینده این طرح عملیاتی خواهد شد تا مردم از طریق یک نرم‌افزار که به اطلاعات سامانه کد رهگیری متصل است بتوانند به قیمت‌های مسکن و اجاره‌بها در سطح کل کشور دست پیدا کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1398 ، کدخبر: 385777 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
کی؟؟؟ صد سال می خواید این کار رو بکنید هنوز هیچ خبری نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین