پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شناسایی ۴۰۰ ویژه خوار از هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ ویژه‌خوار، اسکان و حتی غذای نوروز را مهمان جیب بازنشستگان بوده‌اند.

شعار سال: سید میعاد صالحی در صفحه اینستاگرامی خود در این باره نوشت: طبق گزارش عضو جدید منصوب اینجانب در هیئت مدیره شرکت هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، بیش از ۴۰۰ ویژه‌خوار، اسکان و حتی غذای نوروز را مهمان جیب بازنشستگان بوده‌اند.

وی ادامه داد: تعطیلات عید فطر در پیش است. هر ۶۳ هتل و اماکن اقامتی، موظف هستند فاکتورهای مربوطه این افراد را از عید نوروز تا عید فطر یک جا تسویه کنند. در غیر این صورت، ضمن اخذ هزینه‌های مربوطه از مدیر هتل و سفارش شونده و سفارش کننده، اسامی ایشان را منتشر خواهم کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: این بذل و بخشش‌ها را از جیب چه کسانی انجام می‌دادند؟! همه بدانند در دفاع از بیت‌المال با احدی تعارف نداریم و به حول و قوه الهی دیگر اجازه این ویژه خواری‌ها به احدی داده نخواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 14 خرداد 98، کد مطلب: 98031406218: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین