پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۴۴۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
روز گذشته مصادف با دوم ژوئن و روز ملی ایتالیا بود که سفارت این کشور در تهران اقدام به برگزاری جشنی به همین مناسبت کرد که تصاویر منتشر شده از این مهمانی مختلط حسابی خبرساز شده است.

شعارسال: روز گذشته مصادف با دوم ژوئن و روز ملی ایتالیا بود که سفارت این کشور در تهران اقدام به برگزاری جشنی به همین مناسبت کرد که تصاویر منتشر شده از این مهمانی مختلط حسابی خبرساز شده است.

همچنین طی روزهای اخیر برگزاری جشن نودوسومین سالگرد تولد ملکه الیزابت دوم در سفارت انگلیس در ایران با واکنش تند برخی نمایندگان مجلس مواجه شده تا آنجا که از لاریجانی (رئیس مجلس) خواستند به وزارت امور خارجه و وزارت ارشاد در این خصوص تذکر دهد تا جلوی هنجارشکنی‌ها گرفته شود.

 زنان و دختران ایرانی رو بردن سفارت ایتالیا ...

تصاویر مهمانی سفارت ایتالیا (به بهانه روز ایتالیا)، عناصر معارض را کنار زنان نیمه برهنه نشان می دهد؛ لابد به تریج قبا و غیرت مدعیان وطن دوستی بر نمیخورد اما امیدواریم، دوباره جنازه‌ی دیگر روی دست مردم نگذارند و بعدش بگویند #پرستو بود، کشتیمش، خوب کاری هم کردیم!!

 رضا کیانیان در حال پشت سر گذاشتن روزهای بحرانی + تصویری از کیانیان در جشن سفارت ایتالیا

رضا کیانیان همان فردی‌ست که مردادماه سال گذشته گفته بود: چهل سال از انقلاب می‌گذرد اما ما یک‌روز خوش دیدیم؟ ما چهل سال است که در بحران زندگی می‌کنیم.

‏استاد محمود دولت آبادی عزیز در سفارت ایتالیا.
نمیدونم چرا بیشتر از اینکه خود خارجیا تو پارتی‌های سفارتاشون حضور داشته باشن، بیشتر دخترای ایرانی حضور دارن!



سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرخبر، تاریخ انتشار: 22خرداد1398 ، کدخبر: 159308: www.asrkhabar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین