پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۵
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان چوب، تخته، فیبر و سه لایی با اشاره به لزوم ثبات ارز بیان داشت: برای رونق تولید بایستی تمامی ابزارهای لازم برای تولید فراهم شود که یکی از این ملزومات ثبات ارز است.وی توضیح داد: تولیدکنندگان از بی ثباتی ارز گله مند هستند، از سویی عدم واردات برخی از مواد اولیه تولیدی کارخانجات، مسبب اصلی در بخش تولید است؛ چرا که مواد اولیه، پایه اصلی تولید بوده و در صنعت چوب و تخته و… نیز وجود مشکلات عدیده‎ در واردات برخی از اقلام تولیدی منجر به رکود بازار، کمبود کالا و عرضه بی رویه با قیمت های مختلف می شود.

شعار سال: اسماعیل الهیان تصریح کرد: دولت باید برای ساماندهی و رونق تولید، ثبات ارز را مدیریت و در واردات مواد اولیه، تولیدکنندگان و واردکنندگان را یاری دهد و موانع را از سر راه بردارد.

وی توضیح داد: تولیدکنندگان از بی ثباتی ارز گله مند هستند، از سویی عدم واردات برخی از مواد اولیه تولیدی کارخانجات، مسبب اصلی در بخش تولید است؛ چرا که مواد اولیه، پایه اصلی تولید بوده و در صنعت چوب و تخته و نیز وجود مشکلات عدیده در واردات برخی از اقلام تولیدی منجر به رکود بازار، کمبود کالا و عرضه بی رویه با قیمت های مختلف می شود.

الهیان در ادامه افزود: بخش اعظم دستگاههای تولیدی از گذشته موجود بوده و به مرور زمان فرسوده گشته؛ لذا برای تولید بهتر یا باید از دستگاههای جدید استفاده کنیم یا اینکه قطعات فرسوده تعویض شود که متاسفانه در هر دو صورت به دلیل عدم امکان واردات توان استفاده از دستگاهها وجود ندارد.

او تاکید کرد: برای رفع مشکلات کنونی از دولت و مراکز مربوطه به ثبت سفارش کالا و گمرک درخواست می شود که با توجه به دستور صریح رهبر انقلاب مبنی بر رونق تولید، امکانات واردات دستگاهها و قطعات را برای وارد کنندگان و تولید کنندگان فراهم آورند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اتاق اصناف تهران ، تاریخ انتشار 18خرداد 98، کد خبر: 18087 ، www.otaghasnaftehran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین