پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه اشتغال در بخش معدن بسیار بالاست و معدن‌کاری در جنگل قابلیت انجام دارد از فضاسازهایی که در شبکه‌های اجتماعی جلوی تولید و اشتغال را می‌گیرد انتقاد کرد.

شعارسال: حسینقلی قوانلو در جمع مدیران استان گلستان پیرامون توجه به معدن و صنایع معدنی به عنوان ظرفیت‌های اشتغالزا در استان گلستان اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی با فضاسازهایی که ایجاد می‌کنند جلوی تولید و اشتغال را می‌گیرند، باید مسائل را کلی دید هر فعالیتی که قرار است انجام بگیرد قطعا مزایا و معایبی دارد.

وی با بیان اینکه معدن‌کاری در جنگل قابلیت انجام دارد، تصریح کرد: مدیریت معدن را در اسپانیا گذارندم، کشورهای اروپایی که محیط زیست برایشان مهم است معدن‌کاری و تمام کارخانه‌های فولاد را در جنگل ایجاد کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اهمیت محیط زیست افزود: نباید به بهانه حفاظت از محیط زیست همه چیز را برای ایجاد و تقویت تولید و اشتغال قفل کرد.

برای ایجاد معدن در دهانه تونل 4 درخت هم قطع شود نباید سختگیری کنند

قوانلو با بیان اینکه معدن اشتغال بالایی دارد، ابراز کرد: برای ایجاد معدن در دهانه تونل چهار درخت هم قطع شود نباید سختگیری کنند لازم است در تصمیم‌گیری‌هایی که در کلان کشور صورت می‌گیرد نسبت به موانع تولید به ما کمک شود.

وی با اشاره به رشد 166 درصدی فولاد در استان گلستان در شرایط تحریم و سال رونق اقتصادی ابراز کرد: با فعال کردن معادن کوچک در استان می‌توانیم در کاهش نرخ بیکاری و تقویت اشتغال گام‌های خوبی در استان برداریم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ماین نیوز، تاریخ انتشار: 25خرداد1398 ، کدخبر: 46924: www.minews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
همین خودش باعث نابودی جنگل میشه نابودی جنگل هامون روجدی بگیریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین