پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی امروز پنج شنبه ۳۰ خرداد ماه نیز در جاده‌های استان اعمال می‌شود.وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۱ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه ۳۱ خردادماه تا ۲ بامداد روز شنبه یکم تیر ماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

شعار سال: سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت به غیر از حاملان مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه در جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۱ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه ۳۱ خردادماه تا ۲ بامداد روز شنبه یکم تیر ماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت:ممنوعیت رفت و آمد موتور سیکلت که از ساعت ۱۲روز چهار شنبه ۲۹ خردادماه آغاز شده بود تا ساعت ۶ بامداد روز شنبه یکم تیر ماه از جاده‌های چالوس هراز و سوادکوه به غیر از موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک همچنان ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت از جاده کرج به چالوس و بالعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 30خرداد 98، کد خبر: 6973448، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
با اینهمه عبور ومرور در جاده ها معلومه که تردد ها دچار مشکل میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین