پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کمتر از يکسال پيش نام کامبيز مهدي زاده را در کنار نام رئيس‌جمهور و چالش انتصابش به عنوان معاون وزارت صمت زياد مي‌شنيديم. گفته مي‌‌شود مهدي‌زاده‌ خود را براي شرکت در رقابت انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي آماده مي‌کند و قصد کانديداتوري انتخابات پيش رو که در دوم اسفند ماه برگزار مي‌شود را دارد.
شعار سال: کمتر از يکسال پيش نام کامبيز مهدي زاده را در کنار نام رئيس‌جمهور و چالش انتصابش به عنوان معاون وزارت صمت زياد مي‌شنيديم.

رضا رحماني، وزير صمت 23 آذرماه سال گذشته کامبيز مهدي‌زاده را به عنوان معاون وزير و رئيس سازمان زمين شناسي منصوب کرده بود. اما چند ساعت پس از انتشار خبر انتصابش در اين پست، وزير و رئيس‌جمهور با انتقادات گسترده‌اي در رسانه‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي رو به رو شدند. انتقادها از آن جهت بود که آنها اين انتصاب را در ادامه انتصاب‌هايي مي‌دانستند که بدون در نظر گرفتن صلاحيت و شايستگي افراد انجام مي شود.

چيزي بيشتر از 72 ساعت طول نکشيد که مهدي‌زاده در نامه‌اي ضمن تشکر از وزير بابت حسن نيتي که نسبت به او داشته از سمت خود استعفا کرد.

او که 34 سال سن دارد تير ماه سال 97 با يکي از دختران حسن روحاني در تالار فرشته تهران ازدواج کرد و اکنون بعد از حدود هشت ماه سکوت خبري گفته مي‌‌شود مهدي‌زاده‌ خود را براي شرکت در رقابت انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي آماده مي‌کند و قصد کانديداتوري انتخابات پيش رو که در دوم اسفند ماه برگزار مي‌شود را دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه نصف جهان،تاریخ انتشار:2تیر 1398،کدخبر:۱۳۸۹۳۲،nesfejahan.net
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین