پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
یکی از نویسندگان عرب در مقاله ای به همزمانی سالگرد شهادت محمد الدره کودک خردسال فلسطینی که به ضرب گلوله صهیونیست‌ها جان باخت، و حضور برخی سران عرب از جمله محمود عباس در مراسم دفن جنازه شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی پرداخت.
شعار سال:یکی از نویسندگان عرب در مقاله ای به همزمانی سالگرد شهادت محمد الدره کودک خردسال فلسطینی که به ضرب گلوله صهیونیست‌ها جان باخت، و حضور برخی سران عرب از جمله محمود عباس در مراسم دفن جنازه شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی پرداخت.
سالروز شهادت کودک فلسطینی؛عباس درسوگ پرز
 سالگرد شهادت محمد الدره کودک خردسال فلسطینی که به ضرب گلوله جنایتکاران صهیونیست در کنار پدرش جان به جان آفرین تسلیم گفت، در حالی با مراسم تشییع جنازه شیمون پرز جلاد قانا و رئیس سابق رژیم "اسرائیل" همزمان شد که برخی سران عرب از جمله محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین در این مراسم شرکت کردند و مرگ این جلاد را به مقام های صهیونیست تسلیت گفتند.
"رزان شرف الدین" نویسنده عرب با انتشار مقاله ای در پایگاه اینترنتی الجدید، نوشت: 16 سال پیش در چنین روزی، تاریخ جنایتی هولناک و فراموش نشدنی از فجیع ترین جنایات رژیم صهیونیستی، در صفحات خود ثبت کرد.
این نویسنده به صحنه دردناک شهادت الدره اشاره کرد و پرسید: کدامیک از ما کودکی را که در خیابان صلاح الدین در غرب غزه از ترس به پدرش چسبیده بود به یاد ندارد، کودکی که فریادهای کودکانه‌اش، به دادش نرسید و تنها مرگ او وجدان جهانیان را آزرده و چهره کودک کش رژیم صهیونیستی را عیان کرد.
کدام یک از ما می تواند آن لحظه را از ذهن خود پاک کند که پدر محمد الدره سعی کرد کودک 12 ساله اش را برای در امان ماندن از گزند صهیونیست ها، پشت خودش مخفی کند، اما نظامیان صهیونیست در ددمنشانه‌ترین اقدام، آنها را به گلوله بستند و محمد الدره شهید شد.
اما این حکایت با شهادت محمد الدره به پایان نرسید و هنوز ادامه دارد و روح پاک الدره همچنان شاهد است که صهیونیست ها هر روز به شیوه‌ای خاص به قتل و کشتار مردم بی گناه فلسطین می پردازند.
این نویسنده در ادامه خاطرنشان می کند که در شانزدهمین سالگرد شهادت محمد الدره، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم دفن شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی شرکت کرد، با بنیامین نتانیاهو دست داد و مرگ پرز را به مقام های صهیونیست تسلیت گفت.
وی می افزاید: محمود عباس حتی از مرگ پرز ابراز تاسف شدید کرد و گفت: "او شریک صلح شجاعان بود".!پس جای شگفتی نیست که به زودی مرثیه عباس در حق پرز با عنوان "پاسدار صلح" را بشنویم!
این نویسنده عرب در پایان می نویسد: چگونه ممکن است فلسطین در سایه ریاست کسی پیروز شود که در فراق جلاد کودکان، غاصب اراضی فلسطین و آواره کننده فلسطینی ها، اشک می ریزد؛ بدون شک رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز تجسم پلید و به تمام معنای تسلیم، ذلت و خواری است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه العالم،تاریخ انتشار:11تیر1398،کدخبر:1867739،fa.alalamtv.net


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین