پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
هادی حق شناس استاندار گلستان با اشاره به اینکه تقریباً یک سوم خانه‌های آسیب دیده از سیل متعلق به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است، گفت: این اقشار توان پرداخت اقساط تسهیلات را ندارند و باید فکری اساسی برای این موضوع کرد.
شعار سال:استاندار گلستان با اشاره به اینکه تقریباً یک سوم خانه‌های آسیب دیده از سیل متعلق به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است، گفت: این اقشار توان پرداخت اقساط تسهیلات را ندارند و باید فکری اساسی برای این موضوع کرد.
آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن به سیل‌زدگان گلستانی
هادی حق شناس در گفتگویی تلویزیونی، اظهار کرد: تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات مسکن در مناطق سیل زده استان در یک هفته گذشته از ۱۳ هزار و ۳۷۲ پرونده به ۱۴ هزار و ۲۹ پرونده افزایش یافت.

وی افزود: در یک هفته گذشته روند عقد قرارداد در بانک از ۳۱۷۹ پرونده به ۵۲۷۷ پرونده افزایش داشته است.

حق شناس تصریح کرد: ۶ هزار واحد مسکونی از مجموع ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد آسیب دیده از سیل متعلق به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

استاندار گلستان در ادامه گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی استان آسیب وارد شده اما هنوز تعیین تکلیفی از سوی هیأت دولت صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از ۹۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی صددرصد آسیب دیده استان، ۶۸ هزار هکتار برای پرداخت خسارت تشکیل پرونده شده و تا چند روز آینده مجموعاً ۵۲ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود.

حق شناس با اشاره به اینکه دولت ۳,۹۰۰ میلیارد تومان برای ابنیه راه‌ها در استان‌های سیل زده مصوب کرد، بیان کرد: مرمت راه‌های استان را آغاز کرده‌ایم و تلاش داریم تا انتهای تابستان مرمت راه‌ها را به پایان برسانیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:12تیر1398،کد خبر:98041206113،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین