پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
دبیر کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده با اشاره به روند مطلوب ساخت و سازها در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان گفت: در مناطق رانشی مانند مینودشت کارها باید شتاب بیشتری بگیرد و منازل مردم تا پایان سال ساخته شود.وی گفت: دستور وزیر کشور و همچنین تأکید قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده کشور این است که تمامی واحدهای تعمیری و احداثی باید تا پایان امسال مرمت و ساخته شود.

شعار سال: علی طالبی ‌‌‌پس از بازدید از مناطق سیل‌زده و رانشی استان و روند بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: متأسفانه وضعیت منطقه چندان مطلوب نیست و هرچه جلوتر آمدیم نگرانی ما بیشتر شد اما عزمی که در مدیران استان وجود دارد ما را به نتیجه کار امیدوار کرده است.

وی گفت: دستور وزیر کشور و همچنین تأکید قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده کشور این است که تمامی واحدهای تعمیری و احداثی باید تا پایان امسال مرمت و ساخته شود.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور با بیان اینکه روند کار تعمیر و احداث منازل مسکونی در مناطق رانشی استان باید شتاب بیشتری بگیرد، خاطرنشان کرد: در شهرستان مینودشت که عمده خسارت‌های رانش زمین در این منطقه رخ داده باید کارها با سرعت بیشتری پیگیری شود. پیدا کردن زمین مناسب زمان‌بر بود اما حالا که شرایط آماده شده است باید همه تلاش کنند تا پایان امسال این واحدها را بسازند و تحویل مردم دهند.

وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی این منطقه نسبت به شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان متفاوت است. با اینکه در این ایام همه جا گرم است اما مناطق کوهستانی شرایط متفاوتی دارند. دست کم باید تا زمانی که شرایط آب و هوایی اجازه می‌دهد سفت‌کاری این واحدها به اتمام برسد.

طالبی به وضعیت بازسازی و نوسازی در گمیشان و آق‌قلا هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کار در این مناطق سرعت خوبی دارد زیرا بسیاری از واحدهای خسارت دیده تعمیری است و واحدهایی هم که قرار است دوباره ساخته شوند در همان محل فعلی احداث خواهند شد و نیازی به جابه‌جایی نیست.

وی افزود: سعی می‌کنیم 20 تا 30 روز آینده نیز سفر دیگری به این مناطق داشته باشیم تا موانع احتمالی را بررسی و رفع کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 8مرداد 98، کد خبر: 2065041، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین