پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حفظ هویت و پیشینه تاریخی (اصالت های معماری، اجتماعی و فرهنگی) در ساخت و سازهای مناطق سیل زده گلستان مدنظر دستگاه ها قرار گیرد.

شعارسال: عبدالرضا چراغعلی  اظهار کرد: روند باسازی و نوسازی مناطق سیل زده گلستان با سرعت در حال انجام است و امیدواریم تعمیر واحدهای آسیب دیده از سیل ظرف دو هفته آینده به پایان برسد.

وی افزود: همچنین روند ساخت واحدهای احداثی مناطق سیل زده رشد قابل توجهی داشته و بر اساس تعهدات بنیاد مسکن امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه امیدواریم روند نوسازی تمام مدارس آسیب دیده از سیل گلستان هم تا سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ آماده شود، ادامه داد: آنچه هم اکنون در بحث مسائل اجتماعی و فرهنگی در بخش ساخت و سازها نگران آن هستیم توجه به هویت و پیشینه تاریخی ( اصالت های معماری، فرهنگی و اجتماعی) مناطق سیل زده است.

وی تاکید کرد: باید پیشینه معماری، فرهنگی و اجتماعی این مناطق در ساخت و سازها مدنظر دستگاه های مسئول باشد و ماهم با جدیت این موضوع را رصد می کنیم.

چراغعلی تصریح کرد: نشاط اجتماعی، برگشت و بازسازی روحی و روانی خانواده های آسیب دیده از سیل و بازگشت آن ها به شرایط متعادل اجتماعی از نیازهای اصلی مناطق سیل زده گلستان است.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات، کانون پرورش فکری، ارشاد، اداره کل اجتماعی استانداری و بهزیستی اعتبار قابل توجهی در خصوص آسیب های اجتماعی مناطق سیل زده دریافت کرده و وظیفه مندی دارند اما در این حوزه آنقدر نیازهای زیاد است که کارهای فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته کافی نیست.

چراغعلی به برنامه های اجرا شده برای کاهش آسیب های اجتماعی مناطق سیل زده هم اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون با بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای زنان سرپرست خانوار، اوقات فراغت دانش آموزان جشنواره ها و دوره های آموزشی برگزار کرده ایم و به دستگاه هایی که ظرفیت پشتیبانی دارند تاکید کردیم در این حوزه کمک کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:19مرداد1398 ، کدخبر: 4689252: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
نشاط اجتماعی، برگشت و بازسازی روحی و روانی خانواده های آسیب دیده از سیل و بازگشت آن ها به شرایط متعادل اجتماعی از نیازهای اصلی مناطق سیل زده گلستان است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین