پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
استاندار گلستان گفت: تمامی چادرها در مناطق سیل‌زده برچیده شده و فقط ۵ چادر در شهرستان آق‌قلا وجود دارد که بر اساس تعهد پیشین تا پایان آذر منازل مسکونی این خانواده‌ها نیز تحویل داده خواهد شد.

شعار سال: هادی حق‌شناس شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگویی خبری درباره آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهارداشت: عملیات پی کنی 92 درصد واحدهای آسیب‌دیده از سیل انجام شده است و 50 درصد واحدها نیز به مرحله سقف رسیده‌اند.

وی گفت: تلاش ما براین است تا پایان امسال تمامی واحدهای مسکونی سیل‌زدگان را به صاحبان آنها تحویل دهیم.

استاندار گلستان ادامه داد: تمامی چادرها در مناطق سیل‌زده برچیده شده و فقط 5 چادر در شهرستان آق‌قلا وجود دارد که بر اساس تعهد پیشین تا پایان آذر منازل مسکونی این خانواده‌ها نیز تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نیاز مصالح برای ساخت واحدهای مسکونی سیل‌زدگان دستور ممنوعیت خروج مصالح از استان صادر شده و روند رو به بهبود است.

حق‌شناس با اشاره به لایروبی رودخانه‌های استان هم گفت: به‌رغم مشکلات اعتباری تاکنون 55 کیلومتر از مسیر 200 کیلومتری رودخانه قره‌سو و 85 کیلومتر از مسیر 715 کیلومتری گرگانرود لایروبی شده و ادامه این لایروبی‌ها در حال انجام است.

وی درباره مرمت راه‌ها در مناطق سیل‌زده استان نیز بیان داشت: در 97 نقطه از راه‌های استان بر اثر سیلاب بریدگی ایجاد شده بود که 95 مورد اصلاح شده و 2 مورد پل و کانال با همکاری پیمانکاران آب منطقه‌ای ایجاد می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 آذر 98، کد مطلب: 2157761: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
چرا ما خودمون رحم نداریم اخه استانی که الان خودش به شدت نیازمند چرا یه عده به فکر پول بیشتر از مصیبت هاییی ان که به مردم وارد شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین