پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
سرپرست استانداری گلستان گفت: 2 هزار و 500 هکتار از اراضی استان هنوز زیر آب هستند که تا 10 روز آینده آب از این زمین‌ها نیز تخلیه می‌شود.

شعارسال:میرمحمد غراوی در برنامه زنده «پیگیری» تیتر امشب شبکه خبر با موضوع عملکردها و مشکلات مناطق سیل‌زده با محوریت خسارات بخش کشاورزی اظهارکرد: از 6 هزار و 800 هزار هکتار اراضی قابل کشت استان بیش از 110 هزار هکتار در سیلاب اخیر خسارت دیدند.
وی تصریح کرد: پیش بینی ما این بود که در سال جاری با توجه به بارش‌های صورت گرفته یک میلیون و 200 هزار تن گندم و 145 هزار تن کلزا برداشت شود.
سرپرست استانداری گلستان گفت: 3 هزار و 958 پرونده کشاورزی در گلستان تشکیل شده و تاکنون برآورد 49 میلیارد و 559 میلیون تومان صورت گرفته که براساس 50 درصد پرداخت، 8 میلیارد و 600 میلیون تومان آن پرداخت شده و تا چند روز آینده این رقم به 24 میلیارد و 780 میلون تومان می‌رسد.
غروای گفت: 12 هزار هکتار از اراضی آسیب دیده که کشت اول را از دست داده‌اند، وارد کشت دوم شده اند.
وی خاطرنشان کرد: هیات دولت 254 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ چهار درصد را نزد هشت بانک عامل استان برای کشاورزان قرار داده و پرونده‌ها در حال ارائه بانک‌ها هستند.
سرپرست استانداری گلستان گفت: 2 هزار و 500 هکتار از اراضی استان هنوز زیر آب هستند که تا 10 روز آینده آب از این زمین‌ها نیز تخلیه می‌شود.
غراوی افزود: با توجه به اینکه در کنار زمین‌های کشاورزی 77 واحدهای تولیدی کشاورزی شامل مرغداری‌ها خسارت دیده‌اند و 185 نفر اشتغال خود را از دست داده‌اند، تلاش داریم تسهیلات قبلی آنان را امحال کنیم.
وی ادامه داد: هنوز اعتبار لازم برای اجرای پروژه‌های زیرساختی ابلاغ نشده و ما با توجه به فصل برداشت محصول و آسیب دیدن جاده‌های بین مزارع و انتقال محصولات کشاورزان از زمین به مراکز خرید نیازمند توجه ویژه دولت داریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار18خرداد 98، کدخبر: 13980318000276،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین