پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۱۹۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
درحالی بانک مرکزی بعد از وقفه‌ی طولانی، گزیده آمارهای اقتصادی را منتشر کرد که در بین آمارها، جای آمار مالی و بودجه که بیانگر عملکرد دولت در این بخش است، خالیست.

شعارسال: درحالی بانک مرکزی بعد از وقفه‌ی طولانی، گزیده آمارهای اقتصادی را منتشر کرد که در بین آمارها، جای آمار مالی و بودجه که بیانگر عملکرد دولت در این بخش است، خالیست.

در تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی بانک مرکزی که حاوی گزیده آمارهای اقتصادی است و روایت‌گر وضعیت اقتصادی در سال 97 است، آمار مربوط به وضعیت مالی و بودجه دولت منتشر نشده است.

این گزارش شامل دو صفحه جداول آماری از درآمدهای مالیاتی، سایر درآمدها، درآمدهای نفتی و فرآورده‌های نفتی، واگذاری دارایی‌های مالی، هزینه های جاری به تفکیک ملی و استانی و در صفحه دوم جزئیات درآمدهای مالیاتی بود.

این درحالی است که در سنوات قبل، خزانه داری کشور این آمارها را در اختیار بانک مرکزی قرار می داد و این بانک نیز نسبت به درج آمارها در گزیده آمارهای اقتصادی اقدام می کرد.

عدم انتشار آمار مربوط به وضعیت درآمدهای مالی و بودجه دولت در تازه ترین گزارش بانک مرکزی نشان میدهد که دولت تمایلی به انتشار این آمارها نداشته است.

گفتنی است، از آذرماه سال 97 بانک مرکزی آمارهای اقتصادی از جمله تورم، رشد اقتصادی و ... را به دستور دولت منتشر نمی کند.

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار: 17 تیر1398،کدخبر:2049400 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین