پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
هلوکاست برای اسرائیل یک موضوع بسیار حیاتی و حساس است چرا که با ساختن این افسانه دارای سرزمین شدند و مردم دنیا هم با آنها ابراز همدردی نمود.

شعار سال: هلوکاست یک ماجرای ساختگی وافسانه است که صهیونیست ها برای فریب افکار عمومی جهان و برانگیختن حس همدردی و همراهی با آنها ساخته‌اند. این فریب آنها را دارای سرزمین و کشور کرد. یک سرزمین اشغالی.


بر اساس ادعای اسرائیلی ها، آلمان بیش از 6 میلیون نفر از یهودیان را که در جنگ جهانی دوم به اسارت گرفته بود، به قتل رسانده است.

روش هایی که آلمان ها برای کشتن یهودیان به کار گرفته اند، روش هایی وحشتناک و فجیع بوده است، البته این ادعایی است که اسرائیلی ها آن را مطرح می کنند.

مرگ در اتاق گاز یا کوره های آدم سوزی، روش هایی بود که آلمان نازی برای از بین بردن یهودیان به کار می برد و در طول 6 سال جنگ خانمانسوز و ویرانگر، بیش از 6 میلیون یهودی به قتل رسیده است.

منتقدین و مخالفین هلوکاست اعتقاد دارند که چنین مکان هایی وجود نداشته و این ادعای خود را با تحقیقات وسیع همراه با اسناد و مدارک و شواهد اثبات کرده اند.

نفی مهم آن ها که اکثراً غربی هستند بر این است که اتاق های گازی که صهیونیست ها مدعای آن هستند در آن سال ها و با توجه به شرایطی که بر دنیا حاکم بوده نمی تواند وجود خارجی داشته باشد چرا که از یک سو چگونه است عوامل این اتاق های گاز از لباس مخصوص، ماسک و دیگر وسایل مورد نیاز استفاده نمی کردند؟
در جنگ جهانی دوم بیماری تیفوس در اروپا بسیار گسترش پیدا کرد. نحیف و لاغر شدن از عوارض این بیماری خطرناک در آن دوران بود و سرانجام مرگ بود که به سراغ اسرا و یا شهروندان می آمد.

آلمان برای شپش زدایی و ضد عفونی کردن اردوگاه ها از درصد کمی گاز زیکلون ب استفاده می کرد.به این صورت که تنها بدن، لباس و اتاق های اسیران را با گاز ضدعفونی کرده و اجساد کسانی را که بر اثر تیفوس مرده بودند برای جلوگیری از شیوع بیماری می سوزاند. ادعای یهودیان این است که،آلمان ها اسرای یهودی را در داخل اتاقهای گاز با گاز زیکلون ب خفه کرده و سپس اجساد آنها را به کوره های آدم سوزی انتقال می دادند.


این گاز به شدت چسبنده است و سه الی چهار ساعت طول می کشد تا از یک محوطه بسته خارج شود. این در حالی است که آنها ادعا می کنند بلافاصله اجساد را تخلیه می کردند. یکی از شکنجه گران اعتراف می کند: در حالی که مشغول خوردن ساندویچ بودم،پای آن یهودی را گرفته بیرون کشیدم.

شاهدان و بازماندگان هلوکاست پس از مدت ها چانه زنی در باره تعداد کشته شدگان در اردوگاه های اسرا، بر سر شش میلیون کشته به توافق می رسند.

آیا نازی ها توان زندانی کردن این تعداد اسیر را در آن زمان داشتند؟ بیش از 6 میلیون نفر اسیر آن هم فقط یهودی، در حالی که از دیگر کشورها هم اسیر در اردوگاه های اسرا وجود داشته است.

این در حالی است که جمع تعداد کشته شدگان ادعایی همه اردوگاه ها از 10 میلیون نفر هم بالاتر می رود. منتقدین هلوکاست و آنهایی که در باره قتل عام تحقیق کرده اند معتقدند این اردوگاه ها به اندازه ای نبوده که بتواند تا این حد کشتار داشته باشد. بر طبق تحقیقات آنها برای سوزاندن شش میلیون آدم، حداقل 15سال وقت لازم است؛ در حالی که آنها این کشتار را در 3 یا 4 سال انجام داده اند.
یک نکته مهم هم در ادعای هلوکاست وجود دارد و آن فرار برخی اسرا از اردوگاه ها در آلمان یا هر کشور دیگری که به اشغال آنها در آمده بود، این افراد که اکنون برخی از آنها با سن زیاد زنده هستند و بیش از 80 سال را گذرانده اند، چگونه توانسته اند از اردوگاهی مانند آشویتس فرار کنند و سال ها به عنوان شاهد زنده به تعریف خاطرات خود از اردوگاه بپردازند؟ در حالی که به گفته خودشان شرایط در این اردوگاه ها بسیار سخت و دشوار بود به گونه ای که زنده ماندن در آن ناشدنی می نمود اما اکنون هر یک از آنها هنوز زنده هستند و به افسانه سرایی های خود که از سوی صهیونیست ها دیکته شده ادامه می دهند.

مرگ طبیعی بر اثر کهولت سن، سرنوشت اکثر بازماندگان اردوگاه های اسرا در آلمان است.

چندی پیش بود که فردی خود را به عنوان بازمانده آشویتس جا زده بود و سال های زیادی در محافل گوناگون خاطرات دروغین خود را بازگو می کرد و به فریب افکار عمومی می پرداخت.

البته این فرد شناسایی شد اما خاطرات دروغین او به همراه چاپ کتاب این خاطرات ساختگی بسیاری از مردم دنیا را فریب داده است.

مدعیان هلوکاست چرتکه بیندازند که چگونه می توان بیش از 6 میلیون اسیر جنگی یهودی در دست آلمان ها را در کوره های آدم سوزی و یا اتاق گاز به قتل رساند؟ محاسبه کنند و ببینند برای کشتن هر یک از این افراد چقدر زمان لازم است، ضمن این که بر اساس داده های آماری آن زمان، 4 میلیون اسیر دیگر هم وجود داشته است.

تلفات جنگ جهانی دوم 50 میلیون نفر تخمین زده می شود که کل کشته ها بسیار فراتر از 6 میلیون نفر یهودی است که به گفته صهیونیست ها در افسانه هلوکاست کشته شده اند.

بهانه پرداختن دوباره به موضوع هلوکاست و کشتار یهودیان به دست آلمان نازی و اردوگاه آشویتس به خاطر مرگ یکی دیگر از بازماندگان اردوگاه کار اجباری آشویتس است.

این فرد که یک یهودی رومانی الاصل بود، 12 تیر ماه در سن 87 سالگی درگذشت. او یکی از مهمترین نویسندگان تاریخ هلوکاست بود.

رسانه های دنیا به موضوع مرگ او بسیار پرداخته اند و مرگ او را ضایعه ای بزرگ قلمداد کرده اند حتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرایئل از مرگ او ابراز تأسف کرده است.

بر اساس آنچه که رسانه های اروپایی و آمریکایی منتشر کرده اند، الیزر ویزل، برنده جایزه نوبل صلح، در سال ۱۹۲۸ در خانواده‌ای یهودی در رومانی به دنیا آمد. ناسیونال سوسیالیست‌های آلمان او را در سن ۱۶ سالگی به اردوگاه کار اجباری آشویتس بردند و او مصائب بسیاری را تجربه کرد.

جنگ جهانی دوم در سال 1939 آغاز شد و در سال 1945 به پایان رسید، زمانی که جنگ آغاز شد ویزل تنها 11 سال سن داشته است و زمانی هم که جنگ به پایان رسید کمتر از 17 سال سن داشت و بر اساس گزارش های منتشر شده او در سن 16 سالگی به اردوگاه کار اجباری آشویتس برده شد.او چه مدتی در این اردوگاه حضور داشته بتواند خاطرات طولانی درباره آن داشته باشد؟

البته در این که آلمان نازی با رهبری هیتلر در جنگ جهانی دوم مرتکب جنایات جنگی شد تردیدی نیست، اما بحث ما ادعایی است که در باره حجم و اندازه این جنایت آن هم تنها در باره یهودیانی که اسرائیلی ها و حامیان آن مدعی هستند، است.

ویزل پس از پایان جنگ جهانی دوم هنوز هجده سال‌اش نبود. او را به پرورشگاهی در فرانسه فرستادند. سپس به دانشگاه سوربون رفت و در رشته فلسفه و علوم انسانی به تحصیل پرداخت.
اکنون مرگ ویزل، دیگر برای آنهایی که به اندازه کافی از وجود او بهره بدند، دردآور نیست چون او در طول عمر خود، در دانشگاه تدریس کرده و درباره هلوکاست سخن گفته و ذهن دانشجو را تحت تأثیر قرار داده، در محافل گوناگون سخنرانی کرده و باز هم درباره موضوع هلوکاست حرف زده و در همین زمینه هم کتاب چاپ کرده و به زبان های گوناگون دنیا هم ترجمه شده و البته با شبکه ها تلویزیونی دنیا هم گفت وگو کرده است.

بر فرض هم که چنین واقعه ای درست باشد، اما چرا بقیه کشته شدگان جنگ جهانی دوم که بسیار فراتر از 6 میلیون کشته ادعایی اسرائیلی ها است فراموش شده است؟

تفاوت 44 میلیون نفری که در این جنگ کشته شدند با 6 میلیون یهودی در چیست؟

جمعیت یهودیان جهان اکنون نزدیک به 14 میلیون نفر است، قطعاً در زمان جنگ جهانی دوم، که به 71 سال پیش باز می گردد، جمعیت یهودیان جهان بسیار کمتر از حال بود.

دليل مستند و محكمی كه در بطلان افسانه هلوكاست مي‌توان ارايه کرد، آمار جمعيت يهودی در اروپاي زمان جنگ جهاني دوم است. كتاب سالانه يهوديان امريكا، (از 22 سپتامبر 1941 تا 11 سپتامبر 1942) كه از سوي شركت انتشاراتي يهوديان آمريكا منتشر شده بود، اشاره مي‌كند كه در سال 1941 ميلادي، پس از اشغال اروپا از سوي هيتلر و نفوذ آلمان در روسيه، آمار كل يهوديان اروپا با محاسبه جمعيت يهودي آلمان، سه ميليون و يكصد و بيست هزار و بيست و دو نفر بود.

در منبع ديگر، آمار يهودي‌هاي اروپا براساس اقتباس از آمار آلمان نازي، طي سال‌هاي آخر جنگ در حدود 4 ميليون نفر تخمين زده شده بود.

کل جمعیت یهودی اروپای دوران جنگ جهانی دوم 4 میلیون نفر است، اما بر اساس ادعاهای واهی 6 میلیون نفر یهودی در اروپا به دست آلمان نازی کشته می شوند؟!

در زمان جنگ جهانی دوم و در روزهای پایانی آن، یک حمله هوایی سنگین از سوی بمب افکن های آمریکایی و انگلیسی علیه شهر «درسدن» آلمان انجام می شود که نشان از عمق جنایت متفقین دارد.

بیش از 1300 بمب افکن سنگین این دو کشور در واپسین روزهای پایان جنگ به این شهر حمله می کنند و بمب های ویرانگر و آتش زا را بر سر مردم این شهر فرو می ریزند. در این حمله 600 هزار نفر از مردم بی دفاع و عادی این شهر کشته می شوند و در آتش بمب های متفقین می سوزند. اکثر کشته شدگان این حمله هوایی زنان و کودکان بودند.

آیا تنها افسانه هلوکاست است که باید در توجه ویژه باشد؟

به غیر از این ادعای دروغین، وقایع واقعی دیگری دراین دنیا اتفاق نیفتاده است که باعث کشته شدند جمع زیادی از مردم شده باشد؟

آیا کشتار مردم ژاپن با بمب های اتمی آمریکا را نمی تواند یک تراژدی سنگین نامید؟

قتل عام مردم ویتنام به دست سربازان آمریکایی چقدر کشته داشت؟ بیش از 3 میلیون نفر از مردم ویتنام در این جنگ کشته شدند. کشته شدند 3 میلیون انسان در یک جنگ 16 ساله.

برای هلوکاست دروغین، کمیته جهانی آشویتش تشکیل می شود اما برای دیگر فجایعی که آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای غربی مرتکب می شوند، هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

مردم فلسطین سال هاست که به دست صهیونیست ها قتل عام می شوند.

در ادامه به برخی شخصیت ها، اندیشمندان و محققان اروپایی و غیر اروپایی توجه کنید که به خاطر انتقاد از هلوکاست، زندان افتاده اند، جریمه شده اند و حتی ضرب و شتم شده اند و مجبور به جلای وطن گشته اند.

این شخصیت ها با ارائه اسنادي كه هيچ صاحب نظري نمي تواند در صحت آنها كمترين ترديدي وارد کند، اثبات كرده اند كه قتل 6 ميليون يهودي، كوره هاي آدم سوزي، اتاق هاي گاز و همه آنچه صهيونيست ها در اين باره ادعا مي كنند، دروغ محض و يك داستان ساختگي است.

اين دانشمندان و محققان به دادگاه احضار شده و تنها به دليل آن كه تحقيقات علمي آنان با آنچه دولت هاي اروپايي درباره هولوكاست پذيرفته و تصويب كرده اند، تفاوت داشته، محاكمه و به زندان و جرايم نقدي محكوم شده اند.

پروفسور روژه گارودي

روژه گارودی استاد دانشگاه، فیلسوف، از رزمندگان مقاومت فرانسه در جنگ جهانی دوم و نویسندهٔ سرشناس فرانسوی بود. او بخاطر نوشته‌هایش و موضع‌گیری‌های سیاسی‌اش به عنوان یک منکر هولوکاست بارها از سوی دولت فرانسه محاکمه و محکوم شد و حتی از سوی صهیونیست ها با تهدید روبرو گشت. او در سال 1982 مسلمان شد و در سال 2012 درگذشت.

پروفسور رابرت فوريسون

استاد دانشگاه معروف «ليون» فرانسه و كارشناس عالي رتبه بررسي و ارزيابي اسناد و مدارك تاريخي، با شهرتي جهاني و يکي از منتقدين سرسخت هولوکاست است و بارها به خاطر اظهارات خود دراين باره مورد ضرب و شتم صهيونيست ها قرار گرفته است.

گرمار رودولف

شيميدان آلماني که به خاطر نوشتن کتابي ارزشمند تحت عنوان «کالبد شکافي هولوکاست» در سال 1995 از آلمان گريخت که مدتي در انگليس و از آنجا به آمريکا رفت و با همکاری یک گروه صهیونیستی به آلمان بازگردانده شده و به زندان افتاد.

ديويد ايروينگ

مورخ انگليسي که در سال 2000 در يک سخنراني در لندن گفته بود در اردوگاه آشويتس در لهستان اتاق هاي گاز وجود نداشته است. ايروينگ بازداشت و به بيست سال زندان محکوم شد.

هانري راک

محقق و کارشناس فرانسوي و منتقد هولوکاست. وي درباره خودداري سران اروپا براي بحث درباره هولوکاست و برخورد قانوني آنها با کساني که اين مسئله را به چالش مي کشند مي گويد؛
«
اين مسئله به اين دليل است که آنان مي دانند که دربحث با تجديد نظر طلبان شکست مي خورند، زيرا دليلي براي پاسخگويي به اظهارات ما تجديد نظر طلبان ندارند . دلايل مطرح شده ازسوي آنان بي معني است. سران اروپا مي گويند که نازي ها با چربي قربانيان يهودي صابون درست کرده اند و اين مضحک است. حتي بسياري از يهوديان هم اين ادعاها را قبول ندارند. اما مخالفت شان را به طور رسمي اعلام نکرده اند. من نامه اي از يک محقق يهودي دريافت کرده ام که نظرتجديدنظرطلبان را تاييد کرده بود ازنظروي شايد نازي ها طرح اجراي چنين قتل عامي را در سرداشته اند، اما آن راهرگز به اجرا در نياورده اند. چند سال پيش، از گورستان يهوديان درنيس ديدن کردم و قبري را ديدم که روي آن نوشته بود که دراين قبر صابوني که ازروغن جسد اين يهوديان بدست آمده ، خاک شده و اين احمقانه است . اين يک دروغ است و يهوديان 60 سال است آن را مطرح مي کنند واروپاييها هم ناشيانه و جاهلانه آن را باور مي کنند و يا وانمود مي کنند که آن را باور کرده اند تا اقدامي صورت ندهند.

سرژ تيون

محقق علوم اجتماعي فرانسوي که وي نيز به خاطر اعتقادات ضد صهيونيستي از شغلش اخراج شد.

در میان این شخصیت ها، پروفسور فوریسون به عكس هاي ساختگي از اتاق هاي گاز مورد ادعاي صهيونيست ها اشاره كرده و ضمن رد اين ادعا با استناد به مدارك غيرقابل انكار، مي پرسد، اگر اين عكس ها واقعي است، چگونه سربازان آلماني- مورد ادعا- بدون ماسك و بي آن كه كمترين پوششي بر دهان، بيني و چشم خود داشته باشند در اتاق هاي مالامال از گازهاي كشنده ايستاده و بر جان كندن يهوديان محكوم نظارت مي كنند؟! و يا، درباره يكي ديگر از عكس هاي مورد ادعاي صهيونيست ها كه جمعي از يهوديان را در محاصره چند تانك نشان مي دهد، با ارائه اسناد و شواهدي خواندني و غيرقابل ترديد، نشان مي دهد كه تانك ها در اين عكس، انگليسي هستند نه آلماني!

اکنون هم با مرگ یک بازگو کننده دروغگو درباره هلوکاست، فریب ها، نیرنگ ها و دروغ های دیگر به خاطر این اتفاق به خورد مردم جهان داده می شود تا همچنان صهیونیست ها به مظلوم نمایی خود بپردازند و در کنار آن مردم مسلمان فلسطین را قتل عام کنند و غرب آسیا که قلب جهان اسلامی است به آشوب بکشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 21 تیر 95 ، کد مطلب: 193570:www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین