پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: قدرت راهبردی جمهوری اسلامی متکی بر عزت ملی بوده و هرگونه مذاکره زیر سایه تهدید و فشار به معنای نادیده گرفتن عزت ملی است.
شعار سال: معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: قدرت راهبردی جمهوری اسلامی متکی بر عزت ملی بوده و هرگونه مذاکره زیر سایه تهدید و فشار به معنای نادیده گرفتن عزت ملی است.

سردار مهدی سنایی‌راد با بیان اینکه آمریکایی‌ها با یک سری مفروضات غلط دست به اشتباهات بزرگ راهبردی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌زنند، اظهار کرد: آنها با اعمال فشار و تهدید می‌خواهند ملت ایران تسلیم خواسته‌های خود کنند تا تَن به آن چیزی که به دنبالش هستند؛ یعنی مذاکره دهیم.

وی ادامه داد: قدرت راهبردی جمهوری اسلامی متکی بر عزت و مقاومت بوده و هرگونه مذاکره آن هم زیر سایه تهدید و فشار به معنای نادیده گرفتن عزت ملی است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از توان بالای دفاعی و نیز نفوذ عمیق استراتژیک برخوردار است،‌ خاطرنشان کرد: دستاوردهایی که امروز در حوزه صنایع نظامی و غیرنظامی به دست آورده‌ایم به نقطه قوت ما در مواجهه با دشمن تبدیل شده و امروز می‌خواهند به نقاط قوت ما آسیب بزنند.

سنایی‌راد با اشاره به اینکه اتحاد مثال‌زدنی و بی‌نظیری میان حکومت، دولت، ملت، بخش نظامی و مسئولان دولتی و غیردولتی برای ایستادگی مقابل آمریکا به وجود آمده، افزود: امروز همه ما یک‌صدا مقابل دشمن ایستاده‌ایم تا عزت ملی خود را تسلیم خواست دشمن نکنیم و نگذاریم که راهبرد اشتباه دشمن علیه جمهوری اسلامی به نتیجه برسد.

وی یادآور شد: امروز ملت ایران از مسئولان هوشمندتر و آگاه‌تر هستند و نسبت به برخی از افراد که فریب شعار مذاکره را می‌خورند، برای حفظ عزت ملی تَن به شعار مذاکره با دشمن نمی‌دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 24 تیر 1398، کدخبر: 404550 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
با امید قدرت و عزت روز افزون کشور عزیزمون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین