پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران با بیان این‌که سرانه مصرف عینک آفتابی در ایران به ازای هر سه نفر یک عینک است، اظهار کرد: متأسفانه عینک آفتابی که جزو کالاهای سلامت‌محور است را در گروه کالاهای لوکس قرار داده‌اند. حمید ثابت‌قدم در رابطه با بازار عینک طبی و آفتابی گفت: با وجود آنکه […]

شعارسال:رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران با بیان این‌که سرانه مصرف عینک آفتابی در ایران به ازای هر سه نفر یک عینک است، اظهار کرد: متأسفانه عینک آفتابی که جزو کالاهای سلامت‌محور است را در گروه کالاهای لوکس قرار داده‌اند. حمید ثابت‌قدم در رابطه با بازار عینک طبی و آفتابی گفت: با وجود آنکه […]

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران با بیان این‌که سرانه مصرف عینک آفتابی در ایران به ازای هر سه نفر یک عینک است، اظهار کرد: متأسفانه عینک آفتابی که جزو کالاهای سلامت‌محور است را در گروه کالاهای لوکس قرار داده‌اند.

حمید ثابت‌قدم در رابطه با بازار عینک طبی و آفتابی گفت: با وجود آنکه قیمت ارز در یک سال اخیر رشد قابل توجهی به ثبت رسانده و واردات عینک آفتابی با ممنوعیت روبه‌رو است، قیمت کالاهای عرضه شده نسبت به گذشته آنچنان تغییری نکرده و عموم فروشندگان محصولات گذشته را با قیمت قدیم عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران، اظهار کرد: متأسفانه عینک آفتابی که جزو دسته کالاهای سلامت‌محور است در اولویت چهارم قرار گرفته و ثبت سفارش برای آن انجام نمی‌شود و در کنار آن عینک طبی نیز در اولویت سه قرار گرفته که ثبت سفارش برای آن انجام می‌شود، اما ارز ۴۲۰۰ تومانی و ارز نیمایی به آن تعلق نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از لابرآتوارها توانسته‌اند ارز نیمایی و ۴۲۰۰ تومانی دریافت کنند که این تنها برای تأمین مواد اولیه بوده است و به فرم عینک، ارز دولتی یا نیمایی تعلق نمی‌گیرد.

ثابت‌قدم اظهار کرد: استفاده از عینک آفتابی جزو ملزومات برای حفظ سلامتی چشم است و جای سوال دارد که چرا این کالا در زمره کالاهای لوکس قرار گرفته است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران با بیان این‌که سرانه مصرف عینک آفتابی در ایران به ازای هر سه نفر یک عینک است، یادآور شد: در پی کاهش قدرت خرید مردم حجم فعالیت دست‌فروشان عینک افزایش یافته و متأسفانه احتمال آسیب رسیدن به چشم افراد از طریق خرید عینک‌های دست‌فروشان و عینک‌های غیراستاندارد، به شدت افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: متأسفانه برخی افراد آنچنان به سلامت چشم خود اهمیت نمی‌دهند و هزینه‌های پیشگیری و سلامت چشم را به دیگر اولویت‌های زندگی تخصیص داده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت اتاق اصناف، تاریخ انتشار24 تیر 98، کدخبر: 18879، www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین