پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بزرگترین لنج فایبرگلاس صادراتی در قشم به آب اندازی شد.وی افزود: این لنج فایبرگلاس با نوع کاربری باری، ۵۶ متر طول و ۱۵ متر عرض دارد که به سفارش یک متقاضی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس ساخته و پس از انجام عملیات موفقیت آمیز به آب اندازی در جزیره قشم وطی شدن تشریفات قانونی به مالک آن در خارج از کشور تحویل می‌شود.

شعارسال: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بزرگترین لنج فایبرگلاس صادراتی در قشم به آب اندازی شد.

عفیفی پور افزود: این لنج فایبرگلاس با نوع کاربری باری، ۵۶ متر طول و ۱۵ متر عرض دارد که به سفارش یک متقاضی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس ساخته و پس از انجام عملیات موفقیت آمیز به آب اندازی در جزیره قشم وطی شدن تشریفات قانونی به مالک آن در خارج از کشور تحویل می‌شود.

ساخت این شناور دراواخر سال ۹۶ در یکی از شناورسازی‌های جزیره قشم آغاز شد.

وی گفت: این شناور طی مدت دوسال ساخته و پس از اخذ مجوز‌های لازم از یکی از موسسات رده بندی ایرانی و ارزآوری ۴۶۰ هزار دلاری، به آب اندازی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ظرفیت ناخالص این شناور را ۴۴۹ تن و ظرفیت بارگیری آن را ۱۳۰۰ تن اعلام کرد و افزود: شناور با طول ۵۶ متر بزرگتر ین لنج فایبر گلاس باری ساخته شده در استان است که در مقایسه با شناور لنج صادراتی که ابتدای امسال به آب اندازی وتحویل شد، به لحاظ طولی ۹ متر بزرگتر است.

عفیفی پور گفت: سفارش ساخت ۵ فروند شناور توسط متقاضیان خارجی درکارگاه‌ها و کارخانه‌های شناورسازی استان هرمزگان در حال انجام است که سه فروند آن، شامل شناور‌های سنتی با کاربری تفریحی است.

وی گفت: هرمزگان با بهره مندی از ۶۰ کارگاه و کارخانه فعال تولید شناور‌های چوبی، فایبر گلاس، فلزی و آلومینیومی کانون مهم تولید شناور‌های دریایی در ایران محسوب می‌شود که این شناور‌ها با نظارت کارشناسان مجرب و متخصص سازمان بنادر و با رعایت استاندارد‌های بین المللی تحت کلاس‌های موسسات رده بندی ایرانی تولید می‌شوند.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار: 26 تیر1398،کدخبر:7004530 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین