پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۲۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
درگاه الکترونیکی سهامداران (دارا) و کتاب جستارهایی از پیش و پس از معاملات در حاشیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه رونمایی شدند.

شعار سال: در مراسم رونمایی از درگاه دارا محمدرضا محسنی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری، محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای هیات مدیره سازمان بورس حضور داشتند

اطلاع‌رسانی مناسب، ارائه گزارش از تغییر وضعیت دارایی سهامداران، به اشتراک گذاشتن سرویس‌های سمات در این سامانه و احراز هویت از مهم ترین مزیت‌های سامانه جدید بازار سرمایه است.

همچنین از دیگر خدمات این سامانه بر روی بستر اندروید و فضای وب انجام شده است که سهامداران می‌توانند از طریق سرویس IPS، از میزان دارایی‌ خود در سبد دارایی‌ها اطلاع یابند.

در این مراسم کتاب تخصصی «جستارهایی از پیش تا پس از معاملات به عنوان جامع‌ترین کتاب تخصصی در این حوزه رونمایی شد تا علاقه مندان بتوانند اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

این کتاب شامل اطلاعات مالی و تشریح اجمالی فعالیت بیش از 390 شرکت حاضر در بازارهای بورس و فرابورس ایران است و داده های مالی همچون روند سودآوری، نسبت های بازار، میزان تحقق سود پیش بینی و اقلام مهم صورت‌های مالی هر شرکت همراه با مقایسه این ارقام با ارقام مشابه صنعتی که شرکت در آن فعالیت می کند در قالب یک صفحه به استفاده‌کنندگان انگلیسی زبان ارائه می شود.

نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از روز یکشنبه 20 تیرماه با حضور بیش از 200 شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري آنا، تاریخ انتشار: 23 تير 1395، کد مطلب: 122283:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین