پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۲۱۷۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان تولید سالانه گاز ایران در تابستان سال ۱۳۹۷به روزانه ۶۴۶ میلیون مترمکعب و در پایان سال ۹۷ به حدود ۸۰۰ میلیون متر مکعب (معادل ۵ میلیون بشکه نفت) رسیده است.همچنین مصرف روزانه ایران در سال ۱۳۹۷ حدود ۵۳۵ میلیون مترمکعب است که بر این اساس مازاد مصرف داخلی در سال ۹۷ حدود ۶۸ میلیون مترمکعب و در حال حاضر به بیش از ۲۶۵ میلیون مترمکعب رسیده است.

شعار سال: بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان تولید سالانه گاز ایران در تابستان سال ۱۳۹۷به روزانه ۶۴۶ میلیون مترمکعب و در پایان سال ۹۷ به حدود ۸۰۰ میلیون متر مکعب (معادل ۵ میلیون بشکه نفت) رسیده است.

همچنین مصرف روزانه ایران در سال ۱۳۹۷ حدود ۵۳۵ میلیون مترمکعب است که بر این اساس مازاد مصرف داخلی در سال ۹۷ حدود ۶۸ میلیون مترمکعب و در حال حاضر به بیش از ۲۶۵ میلیون مترمکعب رسیده است، با این حال آمارها نشان می‌دهد کل صادرات گاز ایران از ۴۱ میلیون مترمکعب در روز فراتر نرفته است. به عبارتی دیگر در شرایط فعلی از مازاد تولید ۲۶۵ میلیون مترمکعبی گاز کشورمان، فقط معادل ۱۵درصد آن صادر می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری 90 اقتصادی ، تاریخ انتشار 29تیر 98، کد خبر: 2122261 ، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین