پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: شناسایی گلوگاه‌های فرار بار برای جلوگیری از خروج بدون بارنامه از مهمترین کارهایی است که طی روزهای گذشته شروع کرده‌ایم.

شعار سال: میثم قدمی امروز با اشاره به میزان بار جابه‌جا شده از محورهای لرستان اظهار کرد: سال گذشته در مجموع پنج میلیون و 553 هزار و 299 تن کالا از جاده‌های استان جابه‌جا شد.

کاهش 15 درصدی صدور بارنامه

وی خاطرنشان کرد: این میزان جابه‌جایی تناژ در قالب صدور 431 هزار و 105 بارنامه طی سال گذشته انجام گرفته است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه سالانه تناژ‌های جابه‌جایی و به‌تبع صدور بارنامه‌ها در استان کاهش می‌یابد، افزود: سال گذشته در مقایسه با سال 96 شاهد کاهش پنج درصدی جابه‌جایی بار در سطح استان بودیم.

قدمی، تعداد بارنامه‌های صادرشده سه ماهه امسال را 69 هزار و 240 مورد عنوان و تصریح کرد،: این آمار نیز نسبت به 81 هزار و 763 بارنامه صادرشده مدت مشابه سال گذشته کاهش 15 درصدی را نشان می‌دهد.

جابه جایی 919 هزار و 985 تن کالا در استان

وی بیان داشت: طی سه ماه امسال 919 هزار و 985 تن کالا در استان جابه‌جا شده که کاهش 16.5 درصدی را در مقایسه با آمار یک‌میلیون و 102 هزار تنی سه ماهه نخست سال 97 شاهد هستیم.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان سیل فروردین‌ماه را از جمله دلایل اصلی کاهش میزان تناژ جابه‌جایی در استان برشمرد و گفت: بسیاری از جاده‌های استان بر اثر سیل آسیب بسیاری دیدند که این موضوع موجب کاهش جابه‌جایی بار شد.

الزامشرکت‌های حمل بار به درج کد پستی و شناسه ملی

قدمی اظهار داشت: طی روزهای اخیر شرکت‌های حمل بار را ملزم به درج کد پستی و شناسه ملی کرده‌ایم تا بلکه از این طریق از خروج بار بدون بارنامه رسمی از استان جلوگیری نمائیم چرا که فرار بار از جمله دلایل کاهش صدور بارنامه محسوب می‌شود.

وی بر نقش مؤثر نیروهای نظارتی و کنترلی همچون پلیس بر کنترل خروج بار بدون بارنامه از خروجی‌های استان تأکید و خاطرنشان کرد: نبود نظارت پلیس به ویژه در ساعات پایانی شب و همچنین غیر شیفت، تردد بدون بارنامه را در سطح محورها افزایش می‌دهد.

شناسایی گلوگاه‌های فرار بار

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به انجام برخی اقدامات جهت بهبود فضای حمل‌ونقل در استان اظهار داشت: شناسایی گلوگاه‌های فرار بار برای جلوگیری از خروج بدون بارنامه از مهمترین کارهایی است که طی روزهای گذشته شروع کرده‌ایم.

قدمی از برقراری گشت‌های مشترک با پلیس در خروجی‌ برخی شهرهای بدون پلیس‌راه و همچنین استقرار دفاتر پایانه بار در این نقاط برای جلوگیری از خروج غیرقانونی بار خبر داد.

وی با بیان اینکه نرخ بارنامه در استان سامانه‌ای شده است، افزود: در استان پوشش 99.76 درصدی پوشش نرخ را شاهد هستیم، به‌ این معنا که تمام نقاط استان در سامانه بار کاملا مشخص و قابل شناسایی است، ضمن اینکه رتبه نخست کشور را در این خصوص دارا هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 2 مرداد 98، کد مطلب: 13980501000032: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
واردات صادرات رونق پیدا میکنه و راحتت صورت میگیره با این وضعیت ارز این خوبه بازم شاید خیلی نباشه ولی بازم هرچی بهتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین