پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
براساس مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح که به نمایندگی های ایران در خارج از کشور ابلاغ شده، شرط سه سال غیبت برای دانشجویان مقیم خارج از کشور به منظور تردد به ایران برداشته شد.

شعار سال: براساس مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغ آن از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، شرط استفاده از مهر تردد ویژه مشمولین برای دانشجویان مقیم خارج از کشور «حداقل سه سال اقامت در خارج از کشور» و «ورود این افراد به دوره غیبت»، تعیین و اعلام شده است.

مشمولین خدمت سربازی مقیم خارج از کشور که این دو شرط را داشته باشند می‌توانند بعد از اتمام معافیت تحصیلی (فراغت، انصراف و یا اخراج) و پس از ضبط ودیعه، حداکثر دو بار در سال و در مجموع به مدت سه ماه، به کشور تردد کنند.

این مصوبه در راستای ارائه تسهیلات بیشتر جهت تردد ایرانیان خارج از کشور به ویژه فارغ التحصیلان اعلام شده است. با این مصوبه، شرط داشتن سه سال غیبت جهت تردد برداشته شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 4 مرداد 98، کد مطلب: 1283522: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین