پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۲۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
استاندار لرستان گفت: در یک سال گذشته شاهد احیا و افزایش ظرفیت ۱۱۵ واحد تولیدی لرستان بوده‌ایم.

شعارسال:سیدموسی خادمی ظهر امروز در حاشیه مراسم احیا مجدد دو واحد تولید الکل فجر خرم‌آباد و فولاد مقامی بیان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت و مدیریت استان این است که واحدهای راکد و واحدهایی که کمتر از ظرفیت کار می‌کنند را به مدار برگردانیم و حتی این گونه طرح‌ها نسبت به احداث واحدهای جدید در اولویت قرار دارند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاشی که در استان صورت گرفته در یک‌سال گذشته 47 واحد تولیدی راکد احیا و وارد مدار تولید شدند و 68 واحد نیز که کمتر از ظرفیت کار می‌کردند به ظرفیت اصلی رسیدند.

استاندار لرستان گفت: امروز به عنوان نمونه دو مورد از واحدهای راکد احیا شده در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد فعالیت خود را آغاز کردند.

خادمی گفت: کارخانه الکل سازی خرم‌آباد که پس از چند سال تعطیلی با همت سرمایه گذار و استفاده از پتانسیل یک سرمایه گذار جدید راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کارخانه فولاد خرم‌آباد نیز که قبل از این میلگرد تولید می‌کرد با تغییر خط اقدام به تولید ورق‌های فولادی خواهد کرد هر دو کارخانه هر کدام ۵۰ نفر را مشغول به کار کردن

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار5مرداد 98،کدخبر: 13980505000673،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین