پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
طی چند سال آینده حجم سرمایه گذاری در مجتمع کشت و صنعت لرستان به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش می یابد. ۱۰۰۰ نفر در مجتمع کشت و صنعت لرستان شاغل بوده همچنین ۲۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم در این مجموعه مشغول کارند.

شعارسال :مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: در مجتمع کشت و صنعت لرستان تا کنون ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی انجام شده است.

به گزارش پرسنا، ماندگار مرادی فر در در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری در لرستان گفت: این حجم سرمایه گذاری در مجتمع کشت و صنعت لرستان در زیربخشهای کشاورزی بزرگترین سرمایه گذاری خارجی در غرب کشور محسوب می شود.

وی بر لزوم حمایت از سرمایه گذاری خارجی در استان تاکید کرد و گفت: برای تسهیل در روند سرمایه گذاری ارائه همه خدمات اداری، قضایی و انتظامی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی بدون مراجعه به شهرستانها در ادارات کل انجام می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان بیان داشت: طی چند سال آینده حجم سرمایه گذاری در مجتمع کشت و صنعت لرستان به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش می یابد.

مرادی فر با اشاره به اشتغال ۱۰۰۰ نفر در مجتمع کشت و صنعت لرستان، عنوان کرد: همچنین ۲۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم در این مجموعه مشغول کارند.

وی ابراز امیدواری کرد که با افزایش حجم سرمایه گذاری در مجتمع کشت و صنعت لرستان بنا به قول سرمایه گذار آن تعداد شاغیلین در این مجموعه به ۳۰۰۰ نفر برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت پرسنا، تاریخ انتشار24 تیر 98، کدخبر: 40499 ،www. porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
باعث رونق صنعتی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین