پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
'بینالی یلدریم' نخست وزیر ترکیه با تاکید بر مسئولیت خطیر ایران و ترکیه در مسایل منطقه ای، گفت: سیاست ما توسعه و ارتقاء همه جانبه روابط و همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران است.

شعار سال:

 'بینالی یلدریم' نخست وزیر ترکیه با تاکید بر مسئولیت خطیر ایران و ترکیه در مسایل منطقه ای، گفت: سیاست ما توسعه و ارتقاء همه جانبه روابط و همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران است.وی امروز در کاخ چانکایا در آنکارا با شماری از نمایندگان رسانه های بین المللی دیدار و گفت و گو کرد.
حدود 60 تن از نمایندگان رسانه های بین المللی برای شرکت در کنگره بین المللی گردشگری فرهنگی و رسانه که روز گذشته (پنجشنبه) در قونیه شروع شده به ترکیه دعوت شده اند.
نخست وزیر ترکیه در پاسخ خبرنگار ایرنا درباره رویکرد دولت آنکارا در دوره جدید در خصوص سوریه و همچنین همکاری منطقه ای با ایران گفت: ایران برای ترکیه کشوری دوست و برادر است و دولت ما می خواهد در هر زمینه ای روابط خود را با ایران توسعه دهد و در این راستا همکاری های منطقه ای نیز خواهد داشت.
وی با اشاره به گفت و گوی خود با اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری ایران پس از احراز مقام نخست وزیری افزود: ایران و ترکیه مسئولیت بیشتری در مسایل منطقه ای دارند و هیچ یک از کشورهای فرامنطقه ای به اندازه این دو کشور در مورد مشکلات سوریه، عراق، یمن و فلسطین متاثر نمی شوند.
بینالی یلدریم در پایان گفت: روابط ایران و ترکیه در آینده نزدیک شاهد فعالیت زیادی خواهد بود و قرار است محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران به زودی به ترکیه سفر کند

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار25 تیر 95 ، کد مطلب:82149731: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین