پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
شهردار کوهدشت دلیل اخراج ۶۴ نیروی شرکت طرف قرارداد در شهرداری این شهر را تشریح کرد.

شعار سال: پس از بررسی‌های به‌عمل آمده ۶۴ نیروی شرکت طرف قرارداد شهرداری را به‌دلیل عدم کارایی از شهرداری بیرون کردیم، این نیروها استخدام شهرداری کوهدشت نبوده‌اند و برخی از آنان به‌صورت روزمزد فعالیت داشتند.

سجاد طرهانی در رابطه با خاتمه به‌کار نیروهای شرکت طرف قرارداد شهرداری این شهر اظهار داشت: در سال‌های گذشته نیروهایی به‌صورت حجمی از طریق شرکت‌های خدماتی که طرف قرارداد شهرداری کوهدشتبوده وارد این نهاد شدهو مشغول به فعالیت بودند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های به‌عمل آمده ۶۴ نیروی شرکت طرف قرارداد شهرداری را به‌دلیل عدم کارایی از شهرداری بیرون کردیم، افزود: این نیروها استخدام شهرداری کوهدشت نبوده‌اند و برخی از آنان به‌صورت روزمزد فعالیت داشتند.

شهردار کوهدشت با تأکید بر اینکه هم‌اکنون شهرداری در پرداخت حقوق کارکنان خود نیز با مشکل روبه‌روست، عنوان کرد: نیروهای شرکت طرف قرارداد شهرداری این شهر به صورت مازاد جذب شرکت‌های خدماتی شده‌ بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 10 مرداد 98، کد مطلب: 40782: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین