پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۰۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
شهردار سابق کوهدشت با پنج رأی موافق اعضای شورای این شهر دوباره استیضاح و ایرج فریادی نیز دوباره به‌عنوان سرپرست شهرداری کوهدشت معرفی شد.

شعارسال: شهردار سابق کوهدشت با پنج رأی موافق اعضای شورای این شهر دوباره استیضاح و ایرج فریادی نیز دوباره به‌عنوان سرپرست شهرداری کوهدشت معرفی شد.

 شورای شهر کوهدشت در 17شهریور امسال سجاد طرهانی شهردار سابق این شهر را با پنج رأی موافق اعضا پشت درهای بسته استیضاح و سپس ایرج فریادی را به‌عنوان سرپرست شهرداری کوهدشت معرفی کرد.

شهردار سابق کوهدشت پس از جلسه استیضاح که در شهرداری این شهر برگزار شد در جمع خبرنگاران از دلایل برکناری‌اش توسط اعضای شورای شهر پرده برداشت و گفته‌بود زدوبندی با کسی نداشته‌ام.

اظهارات شهردار سابق کوهدشت که به‌صورت کلیپ تصویری در سطح شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌بود فضای مجازی این شهر را تحت‌الشعاع قرار داد و همان کلیپ کافی بود تا شورای شهر کوهدشت نیز در بیانیه‌ای اظهارات شهردار سابق این شهر در رابطه با دلایل برکناری‌اش را رد کند.

ماجرای شهرداری کوهدشت اما فراتر از جلسه استیضاح در پشت درهای بسته و بیانیه‌های ضربدری بود، هنوز از سرپرستی ایرج فریادی بر مسند شهرداری این شهر چهار روزی سپری نشده‌بود که کمیته انطباق فرمانداری رأی به لغو حکم استیضاح شهردار سابق داد و سجاد طرهانی دوباره شهردار کوهدشت و بر سر کار خود حاضر شد.

از جلوس شهردار سابق بر مسند شهرداری کوهدشت 2روز بیش‌تر سپری‌نشده‌ که رأی کمیته انطباق با واکنش شورای شهر کوهدشت روبه‌رو و او با پنج رأی موافق اعضای شورا دوباره استیضاح شد.

رضا میرزایی اصل رئیس شورای شهر کوهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم می‌گوید ایراد کمیته انطباق به جلسه استیضاح تنها منوط به یک ایراد شکلی بود که جلسه استیضاح شهردار سابق باید در زمان دیگری و پس از گذشت چند روز بعد از جلسه طرح سؤال برگزار می‌شد.

او معتقد است پس از گذشت چهار روز ایراد کمیته انطباق فرمانداری کوهدشت رفع‌شده، هم‌اکنون سجاد طرهانی شهردار سابق کوهدشت را دوباره استیضاح و نیز ایرج فریادی را به‌عنوان سرپرست جدید معرفی کرده‌ایم.

فارغ از آن‌که بسیاری استیضاح شهردار سابق کوهدشت را به سابقه‌ی کوتاه‌مدت شهرداران پیشین و یا استعفای برخی از آن‌ها نسبت می‌دهند، اما به گفته‌ شهروندان عزل و نصب‌ها در این ارگان اجرایی همواره با تزلزل همراه بوده تا خانه‌تکانی در شهرداری کوهدشت مورد انتقاد رسانه‌ها و فضای مجازی این شهرستان قرار بگیرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 28 شهریور 98، کد خبر: 2099775،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین