پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۰۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۴
شهردار سابق کوهدشت گفت: چشم طمع برخی به 8 میلیارد تومان، اعتبار عمرانی برای جبران خسارات سیل کوهدشت دوخته‌شده است.

شعارسال: سجاد طرهانی در جمع خبرنگاران کوهدشت اظهار کرد: نظارت بر کار شهردار از وظایف شورای اسلامی شهر به‌حساب می‌آید و ما نیز بایستی همیشه به قانون تمکین کنیم.

وی افزود: در تاریخ ششم شهریور 98 اعضای شورای شهر طرح سؤالی دادند درزمینهٔ اینکه اخراج نیروهای مازاد به چه دلیل بوده است و اینکه چرا برخی از جوانانی که در سطح شهر خودکشی می‌کنند شهرداری پاسخگوی آن نیست؟!

شهردار سابق کوهدشت با اشاره به اینکه هیچ‌گاه منافع شخصی را بر منافع عموم ترجیح نداده‌ام، اظهار داشت: مردم بهترین قضاوت را انجام خواهند داد، برخی از نیروها بودند، عملاً کاری نمی‌کردند که آن‌ها را اخراج کردم.

طرهانی خطاب به مردم کوهدشت گفت: سوگند یادمی کنم که بنده اقوام خود را در شهرداری استخدام نکرده و هیچ آرامگاهی را خریداری نکرده‌ام، من هیچ ملکی ندارم که 100 درصد تخفیف عوارض خورده باشد، من بیلبوردی در مرکز شهر ندارم که عوارض ندهم، پسردایی‌ام را وارد شهرداری نکردم و خیلی حرف‌هایی که نمی‌توانم در مورد مافیای موجود در شهرداری بگویم و باز کردن آن به صلاح نیست.

وی با اشاره به‌ضرورت بازگویی واقعیت‌ها به مردم، تصریح کرد: با همکاری نماینده مردم کوهدشت در مجلس، اعتبار جبران بحران سیل شهرستان را از 2 میلیارد تومان به 8 میلیارد تومان افزایش دادیم، در این زمینه صریحاٌ اعلام می‌کنم که برخی به این اعتبار چشم طمع دوخته‌اند و می‌دانستند که راه نفوذی در من نیست تا آن را تصرف کنند، قرار نیست عضو شورای شهری که در انتخابات برنده‌شده است هزینه تبلیغات آن را از جیب مردم بدهیم.

شهردار سابق کوهدشت عنوان کرد: قریب یک سال خدمتم، کوچک‌ترین بحث و مشکل مالی نداشته‌ و تمام تلاش خود را باوجود مافیای موجود در شهرداری در راستای خدمت به مردم انجام داده و به این نتیجه رسیدم که باوجود چنین فضایی، از ریاست شهرداری خداحافظی کنم.

طرهانی با اشاره به اینکه مردم بایستی بدانند در شورای شهر چه می‌گذرد، اظهار کرد: استخدام‌های فامیلی بلای جان اکثر شهرداری‌های کشور است، در بین اعضای شورای شهر شهرستان، افراد پاک دستی نیز موجود است و این مباحث را دال بر این نگذاریم که تمامی افراد مشکل‌دارند.

وی تأکید کرد: نیرویی که دارای کارشناسی ارشد ریاضی بوده و وابسته به شهرداری است و با لابی شورا استخدام‌شده، برای شهرداری کارایی ندارد و هیچ‌گاه این شخص کاری مثل لایروبی را انجام نخواهد داد.

شهردار سابق کوهدشت با اشاره به اینکه افرادی را که با لابی استخدام‌شده بودند را اخراج کردم، اظهار داشت: در مورد املاک شورای شهر بایستی سازمان بازرسی و مراکز قضایی ورودی جدی داشته باشند زیرا عضوی که صد درصد تخفیف گرفته، آرامگاه خریده و...این کارش برای مردم قابل‌قبول نیست.

طرهانی اشاره‌ای به فعالیت‌های عمرانی خود داشت و گفت: با توجه به مجموعه عظیم اداری شهرداری، یک میلیارد و هفت‌صد میلیون تومان، جمع میزان حقوقی است که ماهانه بایستی به کارکنان اداره پرداخت شود، زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم، چهار ماه معوقی حقوق داشتیم و هم‌اکنون آن را به‌روز کرده‌ام.

وی بیان کرد: در مباحث عمرانی با توجه به بودجه موجود و وضعیت شهرداری کوهدشت، خودم را موفق می‌دانم، علاوه بر اعتبار سال 98، هشت میلیارد تومان از ماده ده حوادث، برای شهرستان اعتبار گرفتیم، اصرار دارم مردم بر اعتبار نظارت داشته باشند زیرا خیلی چشم طمعشان به این اعتبار دوخته‌شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:71شهریور1398 ، کدخبر: 13980617000838: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
یعنی سیل هم ، بودجه اش خوردن دارد؟
ناشناس
France
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
واقعا برای این طرز تفکر باید تاسف خورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین