پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
معاون استاندار لرستان گفت: شهرداری بروجرد می‎تواند روزانه 500 میلیون تومان درآمد داشته باشد.

شعارسال: معاون استاندار لرستان گفت: شهرداری بروجرد میتواند روزانه 500 میلیون تومان درآمد داشته باشد.

علی کورانیفر در جلسه انتخاب شهردار بروجرد، اظهار کرد: امروز به اتفاق نظر 9 نفر اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد امیر جاویدپور به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شد. شهردار باید سعی کند تمام تمرکز را بر روی مسائل اساسی و کلیدی بگذارد و از ایجاد حاشیه جلوگیری کند.

فرماندار ویژه بروجرد با بیان اینکه خبرنگاران نیز باید شهرداری را در این راستا کمک و یاری کنند، افزود: شهرداری باید از کلیه ظرفیت مدیران شهرستان بروجرد استفاده کند.

کورانیفر خاطرنشان کرد: شهردار جدید باید حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری بروجرد میتواند روزانه 500 میلیون تومان درآمد داشته باشد، اضافه کرد: باید به دنبال جذب سرمایهگذار بود و راه را برای ورود آن هموار کرد. همچنین شهردار بروجرد باید پروژه‌های که متوقف شده را هرچه زودتر تعیین تکلیف کند.

امیر جاویدپور شهردار بروجرد نیز در این جلسه گفت: شهر بروجرد با سبقه طولانی که در مسائل مختلف دارد همیشه مطرح بوده است.

وی با بیان اینکه حرکت شهرداری علم محور خواهد بود، افزود: یکی از کارهای که انجام خواهد گرفت شناسایی پروژهها و ظرفیت شهرستان است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: برنامهریزی جهت جذب سرمایهگذار انجام خواهد شد و سعی میشود مناطق شمال و جنوب به هم نزدیک شوند و شکاف طبقاتی از بین برود. در اولویت اول حقوق شهرداری پرداخت و المان و برند شهری برای بروجرد ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژههای نیمه کارهای که مردم را آزار میدهد و سیمای شهر را زشت کرده است باید زودتر به سرانجام برسند. همچنین سمنها یکی از ظرفیتهای شهرها است که باید در این راستا وارد شده و شهرداری را یاری کنند.

امیر جاویدپور با رای قاطع ۹ نفر اعضای شورای شهر به عنوان شهردار بروجرد انتخاب و معرفی شد. جاویدپور معاون شهردار سابق تهران و دانشجوی دکتری و اهل بروجرد است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 29 آبان 1396، کدخبر: 96082916984، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین