پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خرم‌آباد گفت: به دنبال اقتصادی کردن زیرگذر بهارستان و خروج آن از وضعیت نامناسب کنونی هستیم.

شعار سالسجاد بابایی بیان کرد: متاسفانه با وجود اینکه ایجاد زیرگذر بهارستان در شرایط کنونی هیچگونه توجیح فنی برای شهر نداشته اما به دلایل مختلفی شاهد اجرای عملیات آن در سال‌های گذشته بودیم.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته برای اجرای کامل این طرح به اعتباری بالغ بر حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز بوده اما شهرداری منابع درآمدی لازم را برای تامین این اعتبار ندارد و به همین دلیل در شرایط کنونی شاهد روند کند اجرای این طرح هستیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد عنوان کرد: تعیین تکلیف کامل این طرح با شرایط اقتصادی کنونی شهرداری به بیش از دو تا سه سال زمان نیاز دارد، به همین دلیل به دنبال اقتصادی کردن پروژه زیرگذر بهارستان هستیم.

بابایی بیان کرد: این زیرگذر دارای طول حدود هزار و ۵۰۰ متر، عمق ۶ و عرض حدود ۳۰ تا ۴۰ متر است، به همین دلیل بر اساس نظرات کارشناسانه و بررسی‌های دقیق می‌توان با سقف‌دار کردن این زیرگذر شرایط را برای تبدیل فضای بالای آن به یک محیط تجاری مهیا کرد.

وی عنوان کرد: در بدبیانه‌ترین حالت با تحقق این هدف می‌توان هزینه کامل احداث زیرگذر بهارستان را با اجرای طرح مذکور به طور کامل تامین کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران زیادی حاضر به مشارکت در اجرای این طرح هستند، افزود: اکنون با توجه به قرارگیری این زیرگذر در شریان حیاتی کشور و موقعیت بسیار ویژه آن سرمایه‌گذاران زیادی آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در این طرح اعلام کرده‌اند.

بابایی عنوان کرد: اکنون زیرگذر بهارستان دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصدی بوده و با شرایط کنونی نمی‌توان انتظار داشت که این طرح به زودی تکمیل شود، به همین دلیل به دنبال اجرای طرح سقف‌دار کردن آن و احداث فضای تجاری در این مجموعه هستیم.

وی گفت: امیدواریم با تهیه طرح جدید در هفته‌های آینده بتوان شاهد تحقق اهداف پیش‌بینی شده در مورد این پروژه بود

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری پرسنا ، تاریخ انتشار 2بهمن 96، کدمطلب: ------، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
اگه شهرداری ها بتونن برای خودشون سرمایه گذاری کنن به راحتی میتنن مشکلات عمرانی شهرشونو حل کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین