پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۱۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
اقدام غیرقانونی شرکت آب و فاضلاب شهری در خصوص دریافت اضافه ۱.۵ ریال نرخ آب‌بها از شهروندان خرم‌آبادی از موضوعات مطرح‌شده در جلسه شورای شهر خرم‌آباد بود.

شعار سال: علی ماکنعلی عضو شورای شهر خرم آباد ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر خرم آباد با اشاره به اینکه ما نماینده مردم هستیم و تذکری در خصوص اقدام غیرقانونی در خصوص اخذ آب بهای مصرفی از شهروندان را نیاز است بدهیم، اظهار داشت: شورای شهر دوره چهارم خرم آباد طی مصوبه ای با پیشنهاد اداره آب و فاضلاب شهری خرم آباد مبنی بر افزایش ۱.۵ ریالی آب بها در هر لیتر موافقت می کند.

وی ادامه داد: در بهمن ماه ۹۵ شورای شهر یک طرح دو فوریتی می آورد و همان مصوبه را لغو می کند ولی شرکت آب و فاضلاب شهری خرم آباد همچنان به طور غیرقانونی این مبلغ را از شهروندان می گیرد.

این عضو شورای شهر خرم آباد یادآور شد: اگر سرانه مصرف آب هر نفر را ۱۸۰ تا ۱۹۰ لیتر در شبانه روز در نظر بگیریم و به ازای هر لیتر ۱.۵ ریال اضافه دریافت شود، طی ۳۰ روز، ۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال آب بهای اضافه از مردم خرم آباد اخذ می شود.

ولی الله رستمی عضو دیگر شورای شهر خرم آباد نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در تهران با دستگاه های تصفیه آب پیشرفته و صرف هزینه های بسیار برای مردم آب تهیه می کنند و در این شرایط نرخ آب بهای خرم آباد و تهران یکی است، ادامه داد: مردم خرم آباد با پول یارانه و در حاشیه شهر با مبلغ ناچیز کمیته امداد و بهزیستی زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه بهای نان سنگک در تهران ۷۰۰ تومان است اما در خرم آباد هزار تومان است و این نگرانی نیز وجود دارد که گرانتر هم شود، تصریح کرد: باید از حقوق مردم دفاع کنیم و نگذاریم مستاصل شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی لرستان خبر، تاریخ انتشار 5 آذر 96، کد مطلب: 78843، www.lorestankhabar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین