پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۰۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
رئیس شورای اسلامی روستای مومج از اعتراض اهالی روستاهای دهنار، یهر و مومج بخش مرکزی دماوند نسبت به فروش چشمه آب شرب و کشاورزی خبر داد.

شعار سال:

رسول امیدی با اشاره به اعتراض اهالی برخی روستاها در خصوص فروش چشمه آب واقع در روستای دهنار اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی روستاهای دهنار، یهر ومومج نسبت به این موضوع،اعتراض خود را نسبت به فروش چشمه آب شرب و کشاورزی توسط برخی یکفرد با مهر شورای اسلامی اعلام کردند.

وی افزود: به این ترتیب با تشکیل صورت‌جلسه‌ای در این خصوص، گزارشی از سوی مراجع قضایی در قالب اخطاریه به خریدار ارائه گردید.

رئیس شورای اسلامی روستای مومج خاطرنشان کرد: با فروش این چشمه، حدود سه هزار خانوار از داشتن آب شرب و کشاورزی محروم شده و باید اقدام به پرداخت آب‌بها به خریدار نمایند.

امیدی تأکید کرد: متأسفانه شورای اسلامی روستای دهنار، در این خصوص سهل‌انگاری نمودند؛ اما در حال حاضر، با وجود همراهی با مردم، خریدار حاضر به فسخ معامله نمی‌شود.

گفتنی است که این ملک خریداری شده به مساحت دو هزار متر، به ارزش ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد و حصار اطراف چشمه، توسط برخی افراد مورد تخریب قرار گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری- تحلیلی تارود، تاریخ انتشار 19 آذر 1395، کد مطلب:130531 : www.tarood.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین