پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست قم گفت: دفن غیرقانونی اموات در اماکن غیرمجاز در سطح شهر قم، برخی مشکلات زیست‌محیطی را به دنبال دارد.

شعارسال: سید رضا موسوی مشکینی در گفت‌وگویی افزود: دفن اموات به دلیل تجزیه بیولوژیکی بافت‌ها، مواد خطرناکی را تولید می‌کند که مشکلات زیست‌محیطی را به دنبال دارد.

وی بابیان اینکه ابعاد زیست‌محیطی بسیاری در مرحله مکان‌یابی گورستان‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بر اساس ماده یک آیین‌نامه مقررات بهداشتی آرامستان ها، فاصله آرامستان ها با محدوده شهر باید بیش از ۱۰ کیلومتر بوده و ضوابط زیست‌محیطی آن‌ها کاملا رعایت شود.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست قم در پایان تصریح کرد: اثر تجمیعی آلودگی ناشی از دفن اموات در اماکن غیرمجاز، بیش از ظرفیت خودپالایی آب‌وخاک بوده و بار آلودگی خاک و منابع آب زیرزمینی را افزایش داده و سلامت عمومی جامعه را با مخاطره مواجه می‌کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:19مرداد1398 ، کدخبر: 83431965: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین