پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
نشان جدیدی که در روز بازدید رئیس جمهور از وزارت خارجه و نشست خبری وزیر خارجه کشورمان روی کت ظریف بود، این روزها خبرساز شده است.

شعار سال: نشان جدیدی که در روز بازدید رئیس جمهور از وزارت خارجه و نشست خبری وزیر خارجه کشورمان روی کت دکتر ظریف بود، از دید کاربران فضای مجازی دور نماند و درباره آن بحث و گفت وگو کردند.


یکی از دلایلی که این موضوع برای کاربران جالب بوده، رعایت اصول و ریزه کاری های دیپلماتیک دکتر ظریف در نوع پوشش و زبان بدن است که باعث شده نشان جدید روی کت برای کاربران قابل توجه باشد.

دکتر ظریف پیش از این هم از نشان روی کت استفاده کرده که می توان به نشان پرچم یا روبان مشکی در دیدار او با جان کری اشاره کرد که به نشانه عزاداری قربانیان فاجعه تلخ منا روی کت ظریف قرار گرفته بود.

البته یک بار دیگر هم لباس وزیر امور خارجه سوژه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شده بود. در کنفرانس خبری آقای ظریف در ارمنستان کاربران به دکمه سر آستین و گلدوزی روی لبه آستین لباسش که (J.Z) نوشته شده بود واکنش نشان دادند. پیش از آن که به سراغ واکاوی نشان جدید برویم، باید یادآوری کنیم که دیپلمات ها موظف هستند همواره از پیراهن هایی استفاده کنند که آستین هایش بیش از ۲ سانتی متر از سر آستین کت‌شان بلندتر باشد.

کاربران نظرات مختلفی درباره نشان جدید روی کت وزیر امور خارجه داشتند. برخی از آن ها فکر می کنند دکتر ظریف در حال تبلیغ یک برند تولید داخل است که کارش تولید کت و شلوار است.کاربر دیگری هم به طنز نوشت: «چیز خاصی نیست به نظر نماد نوار قلب ظریفه!»

اما منبع آگاهی درباره این نشان جدید اعلام کرد: این نشان، لوگوی تازه طراحی شده وزارت خارجه است که قراراست به زودی از آن رونمایی شود. تا کنون به جز وزارتخانه های اطلاعات، دفاع، دادگستری و جهاد کشاورزی هیچ وزارتخانه دیگری آرم مخصوص نداشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد گیلان، تاریخ 21 مرداد 98، کد مطلب: 51687: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین