پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۴۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
رئیس تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: از ۱۳ هزار پرونده خودرویی در سازمان تعزیرات، به ۱۰ هزار پرونده رسیدگی و حکم آن صادر شده است.
شعارسال: محمد علی اسفنانی رئیس تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت شکایت‌های مردمی از شرکت‌های خودروساز، گفت: بخش زیادی از پرونده‌های شاکیان را با هماهنگی و تعاملی که با شرکت‌های فروشنده خودرو داشتیم توانستیم حل کنیم و این شاکیان با دریافت خودروی مورد نظر خود، از ادامه شکایت انصراف دادند.

او ادامه داد: ۱۳ هزار پرونده خودرویی در سازمان تعزیرات حکومتی وجود داشت که تقریبا به ۱۰ هزار پرونده رسیدگی و حکم آن صادر شده است و مابقی پرونده‌ها در حال بررسی است.

اسفنانی با بیان اینکه شرکت‌های بهمن خودرو، رامک و نگین خودرو توانسته‌اند رضایت شکات خود را جلب کنند، اظهار کرد: این شرکت‌ها برخی موارد را رفع کرده و ما با بقیه شرکت‌ها در تعامل هستیم تا به نتیجه برسیم.

رئیس تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به اینکه در صنعت غذایی بحث چای را پیگیری می‌کنیم، گفت: متاسفانه چای ایرانی بسیار محدود در اختیار مردم قرار می‌گیرد و قیمت چای خارجی هم بسیار بالاتر از قیمت واقعی آن است، لذا مقدمات را فراهم کرده تا با متخلفان برخورد کنیم.

او همچنین درباره تخلفات شرکت‌های هواپیمایی هم بیان کرد: ما در بحث شرکت‌های هواپیمایی ورود جدیدی داشتیم که متاسفانه قیمت بلیط‌های چارتری بسیار نامتعارف است، امیدواریم پرواز‌های چارتری به جز در موارد بسیار خاص به طور کامل حذف شود، بقیه ایرلاین‌هایی که تعرفه را رعایت نمی‌کنند و سقف و کف را در نظر نمی‌گیرند به تعامل برسیم وگرنه مجبور به برخورد خواهیم شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 5 شهریور 1398 ، کدخبر: 7049921 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
0
نتیجه چی شده چرا هنوز ماشین الکی گرون دارن تو پاچه ملت میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین