پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
فرمانده ناجا با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار مأمور پلیس برای مراسم اربعین امسال به زائران خدمات ارائه خواهند کرد گفت: داشتن گذرنامه برای زائران اربعین الزامی است.

شعار سال: حسین اشتری در ارتباط با موضوع حجاب و عفاف با بیان اینکه در این حوزه فقط نیروی انتظامی مسئول نیست اظهار کرد: در موضوع حجاب ۲۶ دستگاه و نهاد مسئولیت دارند و اگر همه نهادها و سازمان‌ها به وظایف خود عمل می‌کردند، وضعیت حجاب بهتر از امروز بود، اما پلیس طبق قانون وظیفه دارد تا با هر نوع جرم مشهودی برخورد کند و بدحجابی نیز جزء جرم‌های مشهود محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر مردم جامعه به ارزش‌های اسلامی احترام قائل هستند و حجاب را رعایت می‌کنند اظهار کرد: ما با معدود افرادی که با پوشش نامناسب خود به ارزش‌های اسلامی احترام قائل نیستند برخورد می‌کنیم و طرح ناظر یک ما نیز در همین راستا اجرا شد و کشف حجاب در اماکن عمومی و داخل خودرو جرم است و ما در این طرح با صاحبان خودروهایی که داخل ماشین آنها کشف حجاب صورت می‌گرفت برخورد کردیم.

فرمانده ناجا گفت: در آستانه ماه محرم هستیم و امیدواریم هموطنان حرمت این ماه را نگه دارند و پلیس نیز طبق قانون با افرادی که پوشش نامناسبی داشته باشند برخورد می‌کند.

اشتری در ادامه در پاسخ به سوالی در ارتباط با مراسم اربعین امسال و تمهیدات پلیس برای ارائه خدمات به زائران اظهار کرد: طبق سنوات گذشته، در سال جاری نیز تمهیدات ویژه‌ای را برای ارائه خدمات به زائرانی که در ایام اربعین به کشور عراق می‌روند ارائه خواهیم کرد و در این راستا حدود ۳۰ هزار مأمور ناجا در آماده‌باش کامل خواهند بود و براساس وظایفی که برای هر یک از آنها تعریف شده، اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه زائران در اربعین امسال می‌توانند از ۴ مرز زمینی برای تردد استفاده کنند اظهار کرد: مرز خسروی نیز امسال بازگشایی خواهد شد و به زائران توصیه می‌کنیم که حتماً گذرنامه همراه خود داشته باشند.

فرمانده ناجا گفت: امیدواریم با همکاری همه نهادها، مراسم امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار8 شهریور 98، کد خبر: 412972، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین