پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۳۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن در لرستان با اشاره به تعمیر ۱۴ هزار و ۹۰۰ خانه سیل‌زده این استان، گفت: در مجموع ۱۳۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زده‌ها پرداخت شد.

شعارسال :رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن در لرستان با اشاره به تعمیر ۱۴ هزار و ۹۰۰ خانه سیل‌زده این استان، گفت: در مجموع ۱۳۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زده‌ها پرداخت شد.

رضا خواجه‌ای در سخنانی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در مناطق سیل زده لرستان، اظهار داشت: در مجموع ۳۵ هزار واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.

بیش از ۱۴ هزار واحد سیل زده تعمیر شد

وی با بیان اینکه کار عقد قرار داد برای ۳۱ هزار واحد انجام شده است، عنوان کرد: تا کنون نیز شروع عملیات تعمیر ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی سیل زده را در استان لرستان داشته ایم.

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن در لرستاندبا اشاره به پایان عملیات تعمیر ۱۴ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی سیل زده در استان، تصریح کرد: همچنین شروع عملیات احداث هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را در استان داشته ایم.

خواجه ای با اشاره به اجرای کار آرماتور بندی، بتن و فونداسیون در پنج هزار و ۴۰۰ واحد، تصریح کرد: اجرای اسکلت را در سه هزار و ۴۰۰ واحد سیل زده لرستان تا کنون داشته ایم.

وی، بیان داشت: اجرای دیوار چینی در دو هزار واحد، اجرای سقف در هزار و ۲۰۰ واحد و ... را تا کنون در مناطق سیل زده استان داشته ایم.

پرداخت ۱۳۴ میلیارد کمک بلاعوض

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت کمک های بلاعوض به سیل زده های لرستان، افزود: تا کنون ۱۳۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زده های استان پرداخت شده است.

خواجه ای با اشاره به توزیع ۲۲ هزار تن سیمان رایگان برایساخت و ساز در مناطق سیل زده استان، تصریح کرد: همچنین هزار و ۳۵۰ واحد اسکلت پیچ و مهره ای توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۷ دستگاه ماشین آلات سنگین در مناطق سیل زده استان در حال فعالیت هستند، افزود: روند در این حوزه رو به رشد است و امیدواریم مردم پای کار باشند و مشارکت داشته باشند تا در سریع ترین زمان ممکن جشن پایان بازسازی را در مناطق سیل زده استان داشته باشیم.

مردم پای کار باشند و مشارکت کنند

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن در لرستان با تاکید بر اینکه اجرای برنامه زمانبندی پیش بینی شده در ساخت واحدهای خسارت دیده استان منوط بر مشارکت مردم است، گفت: در کنار خدمات و تسهیلات بلاعوضی که پرداخت می شود، خدمات جنبی از جمله آوار برداری، تهیه نقشه، نظارت، صدور پروانه و ... رایگان است.

خواجه ای، بیان داشت: بستری فراهم شده وهمه با هم همت می کنیم و عزم خود را جزم کرده ایم تا سریع تر بازسازی مناطق سیل زده به سرانجام مطلوبی برسد، بستر آماده است، حادثه دیدگان فرصت را غنیمت بشمارند و پای کار باشند و مشارکت داشته باشند و سریع تر واحدها را بازسازی کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای هر واحد احداثی روستایی ۷۶ میلیون تومان تسهیلات و همچنین بلاعوض پرداخت می شود، گفت: همچنین سیمان رایگان و خدمات جنبی را نیز دولت در اختیار سیل زده ها قرار می دهد.

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن در لرستان با اشاره به کمک۹۳ میلیون تومانی به صورت تسهیلات و بلاعوض برای واحدهای شهری، تصریح کرد: این امر کمک می کند که سریع تر بازسازی به سرانجام برسد.

آغاز احداث ۷۵۰۰ واحد

خواجه ای، بیان داشت: ما جلوتر از برنامه زمانبندی، تعمیرات واحدها را به اتمام رسانده ایم و حدود ۹۰۰ واحدی هم که باقی مانده مشکلات خاص خود را دارد که در حال پیگیری هستند.

وی، گفت: ظرف یک تا دو هفته آینده بحث تعمیر واحدهای سیل زده استان به طور کامل عملیاتی خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن در لرستان با اشاره به واحدهای احداثی، عنوان کرد: در این رابطه واحدهایی که نیاز به جابجایی داشتند برای آنها زمین خریداری، تحویل و طراحی شده است.

خواجه ای، بیان داشت: در حال حاضر کار احداث هفت هزار و ۵۰۰ واحد شروع شده است و امیدواریم روزی برسد که با کمک مردم و حمایت دولت در سریع ترین زمان شاهد احداث این واحدها باشیم.

وی، یادآور شد: برنامه ریزی ما برای احداث این واحدها یک ساله است، منتها این امر با کمک و مشارکت مردم عملیاتی خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار9 شهریور 98، کدخبر: 4706588،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
روند در این حوزه رو به رشد است و امیدواریم مردم پای کار باشند و مشارکت داشته باشند
ناشناس
France
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
با این رقم ها، لرستان آباد نمی شه.
ناشناس
United States
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
جای ما نیستی که بازپرداخت شو ببینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین