پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
رئیس اداره راه‌وشهرسازی پلدختر با بیان اینکه ۱۲هکتار زمین برای ساخت‌وساز منازل مسکونی سیل‌زدگان این شهرستان اختصاص داده شده، گفت: ۶۰ واحد مسکن مهر برای اسکان تحویل سیل‌زدگان پلدختر شد.وی با اشاره به اینکه 10هکتار زمین دولتی برای ساخت‌وساز در شهر معمولان خریداری و در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته افزود: مراحل آماده‌سازی زمین در حال انجام است.

شعار سالامین فرخ‌نژاد در پلدختر اظهار داشت: اداره راه‌وشهرسازی در دو حوزه مسکن و راه بعد از سیلاب ویرانگر فعالیت داشته که در حوزه مسکن با توجه به به حجم سیلاب، تخریب منازل مسکونی و حریم رودخانه برای کمک به سیل‌زدگان 60واحد مسکن مهر آماده‌سازی و برای اسکان در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه 10هکتار زمین دولتی برای ساخت‌وساز در شهر معمولان خریداری و در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته افزود: مراحل آماده‌سازی زمین در حال انجام است.

رئیس اداره راه‌وشهرسازی پلدختر عنوان کرد: 12هکتار زمین برای ساخت منازل مسکونی در شهر پلدختر خریداری و تحویل بنیاد مسکن شده‌است، این مقدار شامل یک سایت چهار هکتاری و یک سایت هشت هکتاری بوده که در حال آماده‌سازی برای ساخت‌وساز است.

وی بیان کرد: آسفالت 9کیلومتر راه ارتباطی روستای دعوت مالگه با اعتبار 2.5میلیارد تومان انجام شده‌است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 16تیر 98، کد خبر: 2048159، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین