پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: در طرح جهاد همبستگی ملی کار احداث و بازسازی 20 هزار واحد مسکونی برای سیل زدگان توسط سپاه انجام می‌شود.
شعار سال:رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: در طرح جهاد همبستگی ملی کار احداث و بازسازی 20 هزار واحد مسکونی برای سیل زدگان توسط سپاه انجام می‌شود.
ساخت 20 هزار واحد مسکونی برای سیل زدگان توسط سپاه
محمد زهرایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده لرستان، به طرح جهاد همبستگی ملی اشاره کرد و گفت: این طرح ملی بین سازمان بسیج و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نمایندگی از دولت منعقد شده است و در آن 20 هزار واحد مسکونی در 24 استان احداث و بازسازی خواهد شد.

وی افزود: سپاه یک تجربه موفق قرارگاهی را در زلزله کرمانشان پشت سرگذاشت و مثال این مدل قرارگاهی را در مرحله اول سیل در خدمت رسانی به سیل زدگان در لرستان مشاهده کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: طی دو ماه پس از سیل 5 هزار و 380 گروه جهادی با 78 هزار نفر در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و به سیل‌زدگان کمک کردند.

وی یادآور شد: در این مدت 20 هزار خانه و 2 هزار و 400 کوچه و خیابان در این مدت توسط گروه‌های جهادی از گل و لای پاک سازی شد.

زهرایی در ادامه اظهار کرد: در بحث بازسازی این 20 هزار واحد مسکونی که در طرح جهاد همبستگی ملی در نظر گرفته شده است اعتبار 8 هزار واحد از سوی بنیاد مسکن تامین می‌شود که تا کنون صورت‌جلسه 4 هزار واحد به امضا رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 100 واحد از 8 هزار واحد مرحله اول مربوط به لرستان است که کار ساخت آنها با کمک 7 سپاه استانی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان رقیبی برای پیمانکاران و همچنین دستگاه‌های اجرایی نیستسم بلکه در امتداد دولت و کمک کننده به دولت برای رفع مشکل مردم هستیم.

وی افزود: سعی داریم خلاءها را پر کنیم و قطعا با همدلی موجود که در طرح همبستگی ملی وجود دارد به نتایج خوبی خواهیم رسید.


شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار:1 تیر1398،کدخبر:13980401000768،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین