پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
سید امین قاسمی اظهار کرد: در پی زلزله بامداد امروز جمعه در لرستان که در شهر فیروزآباد رخ داد خوشبختانه خسارت جدیدی به بنای قلعه فلک الافلاک وارد نشده است.
شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از وارد نشدن خسارت جدید به قلعه فلک الافلاک خبر داد.
 
سید امین قاسمی امروز نوزدهم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی زلزله بامداد امروز جمعه در لرستان که در شهر فیروزآباد رخ داد خوشبختانه خسارت جدیدی به بنای قلعه فلک الافلاک وارد نشده است.
 
وی تصریح کرد: بلافاصله پس از وقع این زمین‌لرزه در لرستان و با بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه خسارت جدیدی به این اثر ارزشمند وارد نشده است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با بیان اینکه بر اثر زمین‌لرزه ۱۷ اردیبهشت در استان ۲ کنگره برج‌های قلعه تخریب و برخی ترک‌های دیواره این اثر ارزشمند که از سال‌ها قبل وجود داشت عمیق‌تر شده افزود: طرح استحکام بخشی قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد با مشورت اداره‌کل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی وزارتخانه به چند تن از اساتید برجسته سازه‌ای کشور واگذار شده که هم اکنون مشاور در حال انجام مطالعات و آزمایشات آن است.
 
قاسمی خاطرنشان کرد: سقف و دیواره سالن ضلع شرقی خانه تاریخی آخوند ابو خرم‌آباد و همچنین چند خانه تاریخی شهر بروجرد نیز بر اثر زمین‌لرزه ۱۷ اردیبهشت آسیب‌دیده است.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایسنا ،تاریخ انتشار:  19 اردیبهشت   1399،کدخبر: 99021913601 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین