پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان لرستان از صدور سند قلعه فلک الافلاک خرم آباد خبر داد و گفت:در راستای صیانت از اموال و حقوق دولتی و تعامل با تمامی ارگان‌های دولتی در سال جاری، سند کاداستر ششدانگ عرصه و اعیان قلعه فلک الافلاک صادر شد.

شعار سال:به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور‌، علی‌اکبر باقری در این خصوص اظهار داشت: در راستای صیانت از اموال و حقوق دولتی و تعامل با تمامی ارگانهای دولتی در سال جاری ، سند کاداستر ششدانگ عرصه و اعیان قلعه فلک الافلاک صادر شد.
 
وی افزود: سند قلعه فلک الافلاک به مساحت قریب 203هزار مترمربع برابر ماده 21 قانون ثبت تحت پلاک 403 اصلی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری  صادر شده است.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان لرستان خاطرنشان کرد: نقشه برداری قلعه توسط نقشه برداران اداره کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان و از محل اعتبارات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام شده است.
 
باقری گفت: این بنا در تاریخ 10 مهر 1348 با شماره ثبت 883 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده و هم اکنون تبدیل به موزه ای شده که آثار  ارزشمندی در آن نگهداری می گردد؛ همچنین درون قلعه نیز آزمایشگاهی مجهز برای مرمت اشیا باستانی ساخته شده که در کنار آن کتابخانه ای با کتب نفیس قرار دارد.
 
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:  18 مهر  1400، کدخبر: 2586996، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین