پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۷۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۳
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی‌ها در مجلس خواهان محو شدن خانه کارگر هستند که ما ایستاده‌ایم تا جلوی چنین کاری را بگیریم.

شعارسال: نادر قاضی‌پور که در مراسم عزاداری شب های محرم در خانه کارگر سخنرانی می کرد با بیان اینکه هرچه داریم از امام‌حسین(ع) است، گفت: به همین خاطر نباید اجازه دهیم منافقان به خاک و دین ما اهانت کنند.

وی با اشاره به قیام امام حسین (ع) گفت: تنها کشوری که به پیروی از امام‌حسین (ع) مقابله آمریکا ایستاده جمهوری اسلامی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پدرها و مادرها با بچه‌های خود رفیق هستند و به آنها زندگی کردن را می‌آموزند که باید به آنها مبانی اسلام را یاد دهند، گفت: فرزندان شما در آینده قرار است در جمهوری اسلامی سمت‌های مدیریتی دریافت کنند از این رو باید به آنها دیانت و مبانی اسلام و هر آنچه امام‌حسین(ع) برای آنها قیام کرد را بیاموزید.

قاضی‌پور افزود: باید به فرزندان خود پیروی از امیرالمومنین را بیاموزید که دروغ نگوید و در امانت خیانت نکند چراکه خیانت کار منافقان است. خلف وعده کار منافقان است. به همین خاطر ما نمایندگان مجلس نباید به وعده‌های خود به مردم پشت کنیم و امانت‌دار آنها باشیم .

وی افزود: نماینده مجلس نباید کیف‌کش دولت باشد.

قاضی‌پور با اشاره به رد طرحی در مجلس بر مبنای ماده 191 قانون تجارت گفت: می‌خواستند با این طرح قانون کار و حقوق کارگران را پایمال کنند اما ما چنین اجازه‌ای را ندادیم.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه خیلی‌ها در مجلس خواهان محو شدن خانه کارگر هستند، خاطرنشان کرد: ما ایستاده‌ایم تا جلوی چنین کاری را بگیریم. به یاد داشته باشید که خانه کارگر تنها جایی است که در روز کارگر و روز قدس اجتماع کارگران را به راه می‌اندازد تا ندای حق‌طلبی آنها را به گوش مسوولان برساند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:10شهریور1398 ، کدخبر: 1295447: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین