پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۱۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: در بحث های داخلی که در شورای اسلامی شهر قم داریم، به خارج نشین بودن فرزندان شهردار، تذکر داده شد، هر چند که ما از این موضوع خبر نداشتیم!

شعارسال: رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: در بحث های داخلی که در شورای اسلامی شهر قم داریم، به خارج نشین بودن فرزندان شهردار، تذکر داده شد، هر چند که ما از این موضوع خبر نداشتیم!

 چندی پیش خبر حضور فرزندان سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در خارج از کشور، رسانه ای شد، موضوعی که نتوانست جلوی سکوت، شهردار ساکت قم را بگیرد و به این موضوع واکنش نشان داد.

شهردار قم در بیانیه ای اعلام کرد که فرزندان من سفیران جمهوری اسلامی هستند و بعد از آنکه درس آنها تمام شود به داخل کشور بازگشته و در راستای خدمت رسانی به کشور تلاش خواهند کرد.

بعد از این بیانیه، حامد سقائیان نژاد یکی از فرزندان شهردار قم، در مصاحبه ای با یکی از خبرنگاران ضد انقلاب گفت: آن صحبت های پدرم مصرف داخلی داشته و سفیر جمهوری اسلامی نیستم و قصد بازگشت به داخل کشور را هم ندارم!

بعد از این ماجرا، اعضای شورای اسلامی شهر قم وارد عرصه شدند و هر چند که در جلسات علنی از اقدامات شهردار قم دفاع کردند اما در پشت پرده گویا اخبار دیگری حاکی است، اخباری از جنس تذکر به شهردار قم که اسلامی رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم آن را رسانه ای کرد.

دکتر حسین اسلامی رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم، گفت: در بحث‌های داخلی شورای شهر قم، قطعا تذکراتی به سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم داده شده و او هم این تذکرات را پذیرفته است.

وی افزود: ما از این مسائل آقای سقائیان نژاد و اوضاع و احوال بچه‌هایش اطلاعی نداشتیم، و با توجه به توانمندی‌هایی که او ۱۲ سال بعنوان شهردار اصفهان داشت و همچنین تدین و تخصصش، او را بعنوان شهردار قم انتخاب کردیم؛ و این انتخاب هم بدون توجه به حواشی بود که ما هم بعدها متوجه شدیم.

البته این انتقاد به اعضای شورای شهر قم نیز وارد است که چرا از این موضوع خبر نداشته اید و همین بی خبری شما هزار و یک سئوال را بار دیگر در ذهن ها ایجاد می کند.

اگر چه که سقائیان نژاد در راستای فعالیت های شهری و خدمات رسانی به شهر نهایت تلاش را داشته است، اما برخی از حرکت ها و رفتارهای وی، انتقادهای بسیاری را در بر داشته است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار: 13شهریور1398،کدخبر:894104 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
1
اینام مثل رامبد مردم ایران و ایران و خیلی دوست دارن
ناشناس
Netherlands
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
غیرت انقلابی داشتند، برکنارش می کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
می شه بپرسم،چه کسی پشت ایشون هست؟ با حضور ایشون ، منافع چه افراد و گروه های سیاسی تامین می شه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین