پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۷۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
یکی از نکات قابل تاکید که در جمهوری اسلامی مورد کم توجهی قرار می گیرد، بحث دو تابعیتی ها ، مدیران دولتی دارای کارت اقامت و بحث حضور فرزندان مقامات و سیاسیون و مدیران ارشد در کشورهای خارج است. اولا این مسئله به هیچ وجه در زمان انتصاب در پست های بالای مدیریت دولتی یا همانند انها ، مسئله ای شخصی نبوده و تفسیر به شخصی کردن مسئله الزاما انحراف از قانون است. ثانیا خود مدیران قبل از انتصاب ، باید در این خصوص اطلاع رسانی نموده و روشنگری کنند. حال خبر می رسد که( فریبرز کلانتری در کانال تلگرامی شان) نوه دوم آقای زاکانی شهردار تهران در کشور سوئیس به دنیا آمده است. حاشیه ها در خصوص نوه اول،احتمالا درباره نوه دوم تکرار خواهد شد. آیا این کودک تابعیت دوگانه خواهد داشت؟ سوالی که اذهان عمومی را به سمت خود کشیده است. منتظر دریافت توضیحات تائیدی یا تکذیبی درخصوص این خبر هستیم.

شعار سال : در زمان انتخابات ریاست جمهوری و نامزدی علیرضا زاکانی ، شایعاتی درخصوص دختر ایشان و بحث دو تابعیتی بودن ، مطرح شد. ستاد انتخاباتی زاکانی در این خصوص اعلام کرد که ، دختر علیرضا زاکانی دوتابعیتی و ساکن دائم کشور سوئیس نبوده و حدود یک‌ سالی ‌است که پس از اتمام تحصیل به کشور بازگشته است. دختر دکتر زاکانی در سال ۱۳۹۵ از رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف فارغ‌التحصیل شده و سپس در رشته «علوم اجتماعی محاسباتی» که معادلی در دانشگاه‌های ایرانی ندارد؛ در دانشگاهEPFL سوئیس و به جهت سابقه ممتاز تحصیلی به صورت رایگان مشغول به تحصیل گردیده و هیچ‌گونه بورسیه‌ تحصیلی از داخل و خارج ایران دریافت نکرده و هیچ تعهدی نسبت به دانشگاه و کشور محل تحصیل ندارد.در خصوص تولد نوه علیرضا زاکانی در سوئیس نیز بررسی‌ها نشان می‌دهد که زمان به دنیا آمدن وی، همزمان با پایان ترم دوم تحصیل دخترشان بوده و چون تاریخ تولد نوه ایشان تنها دو روز با امتحان آخرشان فاصله داشته عملا امکان تولد کودک در ایران وجود نداشته است.
این توضیحات مربوط به زمانی بود که، گفته می شد شواری نگهبان، علی لاریجانی را بخاطر تحصیل دخترش در خارج از کشور رد صلاحیت کرده است.


ادعای تولد نوه دوم زاکانی در سوئیس ؟!

در خصوص این خبر ضرورت دارد که اولا صحت یا عدم صحت آن را از دکتر علیرضا زاکانی جویا شد و در صورت صحت ، درخواست توضیح و شفاف سازی نمود.

ادعای تولد نوه دوم زاکانی در سوئیس ؟!

ثانیا مجددا از دستگاه های نظارتی و امنیتی کشور، درخواست چاره اندیشی و شفاف سازی در خصوص مدیران دولتی دو تابعیتی ، مدیران دارای خانواده برخوردار از کارت اقامت و مدیران دارای فرزند خارج نشین داشت. دانستن از این نوع اطلاعات، مسلما حق قانونی هر شهروند ایرانی است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
2
بعید بدونم چنین گافی رو بدن. خیلی خیلی دیگه تابلو می شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
7
مبارک باشه. ما پوشاک برای بچه مون نداریم. یکی سیسمونی از ترکیه میاره و یکی نوه اش توی سوئیس بدنیا می یاد. تف بر هرچه عوام فریبیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
1
1
جواب دادند به شما
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
0
نوه زاکانی دو روز مانده به تولدش، مادرش اش امتحان داشته مجبور شده سویس بدنیا بیاد .حالا از زاکانی بپرسید تکذیب می کنه.حقوق نجومی جمهوری اسلامی خوبه ولی رشته های دانشگاهیش خوب نیست.به والله لطمه آیی که جمهوری اسلامی و دین اسلام از شما می خورد از صهیونیست ها نمی خورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین