پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
در شرایطی که بسیاری از شرکتهای عرضه کننده خودروهای چینی برنامه خروج از صنعت خودرو ایران را پی ریزی کرده اند اما شرکت صنعت خودرو آذربایجان قصد دارد در بازار ایران بماند.

شعارسال: شرایط تحریمی کشور و عدم فعالیت خودروسازان بزرگ در ایران موجب شد که خودروسازان چینی به بازار ایران وارد شوند. موضوعی که هر چند با انتقاد بسیاری از کارشناسان همراه بود اما همین موضوع موجب شد تا بازار خودرو کشور که از تنوع بسیار کم در محصولاتش رنج می برد بتواند خودروهایی متفاوت را در دسترس مشتریان ایرانی قرار دهد.

موضوعی که سبب شد، چینی ها بتوانند با استفاده از این موضوع، بخشی از مشتریان بازار ایران را جذب کنند. شرایط تحریمی کشور و عدم فعالیت خودروسازان بزرگ در ایران به دلیل سیاستهای سختگیرانه آمریکا آسیبهای جدی به صنعت خودرو کشور وارد کرد. موضوع تجربه شده ای که با زیرپا گذاشتن برجام بار دیگر آسیب جدی را متوجه صنعت خودرو کشورمان نموده است. حال در شرایطی که تحریم های این دوره آمریکایی ها سخت تر از گذشته شده است و شرکت های خودروساز بزرگ جهان که فعالیت جدی در بازارهای مختلف دارند، مجبور به تبعیت از این سیاستها هستند این موضوع مطرح شد که چینی ها نیز قصد خروج از بازار ایران را دارند. دلیل این مساله نیز تلاش جدی خودروسازان این کشور برای حضور در بازار آمریکا است.

در شرایطی که زمزمه ترک خودروسازان چینی بر سر زبان ها است شنیده ها حاکی از آن است که شرکت صنعت خودرو آذربایجان قصد دارد با همکاری شرکای جدید سهم خود در بازار ایران را گسترش دهد و به زودی محصولات جدید خود را روانه بازار کشور خواهد کرد.

در همین راستا مدیران شرکت صنعت خودرو آذربایجان اعلام کرده‌اند این شرکت بنا دارد تا برنامه های آتی خود نسبت به عرضه تولیدات جدید وگزارش عملکرد شش ماه اول سال 98 خود در رابطه با خودروی ام جی 360 ، را در هفته نخست مهرماه از طریق رسانه ها به اطلاع عموم برساند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار:12شهریور1398 ، کدخبر: 687396: www.asriran.com



اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین