پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
شبکه اجتماعی توئیتر روز جمعه اعلام کرد: حساب کاربری مجتهد افشاگر معروف عربستانی را که به افشای زوایای پنهان سیاست های ریاض و برخی دیگر از کشورهای عربی می پرداخت، بسته است.

شعار سال:به گزارش پایگاه خبری العهد، این فعال عربستانی که با نام مستعار 'مجتهد' اسرار آل سعود را فاش می کرد و گمان می رود یکی از اعضای این خاندان باشد، اخیرا نوشته بود: فتح الله گولن چهره مخالف دولت ترکیه 200 میلیون دلار کمک مالی از دولت امارات دریافت کرده است.

مجتهد در صفحه توییتر خود پیشتر نیز نوشته بود: 'محمد بن زاید' ولیعهد ابوظبی، شخصا در حمایت مالی و سرمایه گذاری برای کودتای نظامی نافرجام ترکیه دست داشته است.

وی افزود: ابوظبی درکنار کمک مالی به فتح الله گولن، اتاق عملیات و پوشش رسانه ای برای کودتاچیان نیز ترتیب داده که وظیفه آن پوشش رسانه ای این کودتا از شبکه های تلویزیونی اسکای نیوز عربی و العربیه می باشد که هر دو از ابوظبی و دبی پخش می شوند.

مجتهد پیش از این نیز فاش کرده بود که محمد بن زاید خواستار میانجیگری قطر شده است تا دوحه از آنکارا بخواهد بیش از این از نقش اماراتی ها در کودتای نافرجام این کشور افشارگری نکند.

بی تردید، بسته شدن حساب کاربری مجتهد با فشارهای مقام های عربستانی و نیز دیگرکشورهای عربی برای جلوگیری از افشاگری این عضو خاندان عربستانی صورت گرفته است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار: 1 مرداد 1395، کد مطلب: 95040116137:www. isra.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین